توافق نهایی هافبک منچستریونایتد برای حضور در لیگ آمریکا

بعد از سپری کردن فصلی ناامید کننده، هافبک آلمانی منچستریونایتد آماده است تا هفته آینده به باشگاهی در لیگ MLS آمریکا بپیوندد.

توافق نهایی هافبک منچستریونایتد برای حضور در لیگ آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، «باستین شواین اشتایگر» بازیکن باشگاه منچستریونایتد قصد دارد «اولدترافورد» را به مقصد «شیکاگو فایر» ترک کند.

بر پایه گزارش های «شیکاگو تریبون»، این باشگاه آمریکایی تایید کرده است که شواینی هفته آینده با قراردادی که مبلغ 5/4 میلیون دلار در سال 2017 را برای او تضمین می کند، به جمع شاگردان «ویلیکو پائونوویچ»، سرمربی شیکاگو فایر خواهد پیوست.

شواینی گفت: در طول دوران فوتبالم، همیشه به دنبال موقعیت هایی بودم که در آنجا امیدوار به تأثیرگذاری مثبتی باشم و کمک کنم همه چیز خوب پیش برود. انتقالم به شیکاگو فایر هم از این قاعده مستثنی نیست. بعد از مذاکراتی که با مدیر عامل (نیلسون رودریگز) و سرمربی این باشگاه داشتم، نسبت به چشم انداز و فلسفه باشگاه متقاعد شدم و می خواهم برای رسیدن به این اهداف به آنها کمک کنم.

شواین اشتایگر که در سال 2015 و زمان مربیگری «لوئیس فان خال» به منچستریونایتد پیوسته بود، این فصل تحت هدایت «ژوزه مورینیو» به ندرت بازی کرد و تنها در چهار بازی غیر لیگ برتری که آخرین آنها 22 فوریه بود، پا به میدان گذاشت.

نیلسون رودریگز درباره این بازیکن گفت: ما کسی را به تیم اضافه می کنیم که در هر سطحی، شامل سطوح خیلی بالا، قهرمان شده است و این امر با ارزش های ما سازگار است. به عنوان یک باشگاه باید خودمان را در سطح قابل قبول و استاندارد بالایی حفظ کنیم.

پائونوویچ نیز درباره وی گفت: در رختکن، او نماد بزرگی از یک قهرمان خواهد بود. او هنوز بازیکنی است که می تواند در زمین به بچه ها نشان دهد برای رسیدن به سطحی بالا، چطور باید کار کنند، آماده شوند، رفتار کنند، فکر کنند و همکاری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر