«انسان در پی معنا» و «چیزی بیشتر از زندگی» در کتابفروشی‌ها

کتاب‌های «انسان در پی معنا» از «ویکتور ئی. فرنکل» و «چیزی بیشتر از زندگی» از «ترینا پالوس» هر دو با ترجمه «زهره زاهدی» از سوی «انتشارات پندار تابان» منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شد.

«انسان در پی معنا» و «چیزی بیشتر از زندگی» در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، روانپزشک ویکتور فرنکل در جنگ جهانی دوم در چهار اردوگاه مختلف از جمله آشویتس اسیر بود، در حالی که والدین، برادرش و همسر باردارش کشته شدند. فرنکل بر مبنای تجربیات شخخصی خود و بیماران بی‌شمارش، استدلال می‌کند که ما نمی‌توانیم از رنج اجتناب کنیم اما می‌توانیم طرز مقابله با آن را به اختیار انتخاب کنیم.

کتاب «انسان در پی معنا» اثری است درباره جان به در بردن، با این وجود آنچه فرنکل در این کتاب نقل می‌کند، کمتر درباره مشقت‌ها و رنج‌هایش و آن‌چیزهایی است که از دست داده است؛ بلکه بیشتر درباره سرچشمه قدرتی است که باعث زنده ماندنش شد؛ این کتاب پس از گذشت ده‌ها سال به یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌های آمریکا تبدیل شده است.

کتاب «انسان در پی معنا» در مجموعه جدید «کتاب‌های ذهن زیبا» از انتشارات «پندار تابان»، با ترجمه زهره زاهدی و در شمارگان 2000 نسخه و با بهای 15 هزار تومان منتشر شده است.

از همین مجموعه کتاب «چیزی بیشتر از زندگی» هم با عنوان فرعی «در تکاپوی معنا» از سوی همین ناشر و با برگردان همین مترجم روانه بازار کتاب شده است. پشت جلد این اثر نیز که در شمارگان 1500 نسخه و با بهای 12 هزار تومان چاپ شده، آمده است: کتابی متفاوت برای همه، بجز کسانی که به کلی وانهاده‌اند (حتی آنها هم ممکن است یواشکی از این کتاب لذت ببرند).

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر