رهبر انقلاب در حرم امام رضا(ع):

اولویت دشمن مسائل اقتصادی است/خدمات جمهوری اسلامی ارزشمند است

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه اولویت دشمن در مقابل با نظام مسائل اقتصادی است، گفتند: خدماتی که جمهوری اسلامی به ایران و ملت ایران بزرگ و ارزشمند است.

اولویت دشمن مسائل اقتصادی است/خدمات جمهوری اسلامی ارزشمند است

به گزارش خبرنگار مهر، سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظاتی پیش در جمع زائران و  مجاوران حرم مطهر رضوی(ع) آغاز شد.

اهم محورهای سخنان ایشان بدین شرح است:

*اولویت دشمن مسائل اقتصادی است، دشمنان جمهوری اسلامی برای اینکه بتوانند اهداف خود را درباره ایران و جمهوری اسلامی محقق کنند، به دنبال راهکارهای اقتصادی یا به بیان بهتر ضربه زدن اقتصادی به ملت ایران هستند.

*هدف دشمن این است که بتواند با فشار اقتصادی ملت ایران را نسبت به جمهوری اسلامی دلسرد و دلزده کند و میان ملت ایران و نظام اسلامی فاصله بیندازد.

*دشمن نادان و بی ایمان ما سال هاست که دارد این تلاش را می کند اما موفق نشده و از این پس هم موفق نخواهد شد.

*راهپیمایی 22 بهمن و جلسات محرم، رمضان، اعتکاف و راهپیمایی اربعین مربوط به یک سلیقه سیاسی نیست، بلکه متعلق به سلایق گوناگون کشور است.

*دشمنان در تبلیغات وسیع خود تلاش می‌کنند تا کمبودهای معیشتی و اقتصادی را به نظام اسلامی نسبت بدهند. آنها می‌خواهند این‌گونه وانمود کنند که نظام اسلامی قادر نبوده و نیست که مشکل اقتصادی ملت ایران را حل کند؛ این حرف خلاف واقع است.

*خدماتی که جمهوری اسلامی به ایران و ملت ایران در این مدت کرده، اگر بخواهیم با قبل از دوران اسلامی یعنی دوران طاغوت مقایسه کنیم، می بینیم که بزرگ و ارزشمند بوده است.

*ضعف‌هایی هم وجود دارد که این ها مربوط به کمبودهای مدیرانی است که در بخش‌های مختلف مشغول به کارند.

*هیچ کشوری به اندازه ایران در دنیا نفت و گاز ندارد، بیخود نیست که قدرت‌های سلطه‌گر مانند آمریکا به ایران چشم طمع دارند. این آرزوی همیشگی آنها بوده و قطعاً این آرزو را به گور خواهند برد.

در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر