رهبر انقلاب: اقتصاد، مساله اولویت‌دار کشور است /هدف دشمن دلزده کردن مردم از نظام است

سیاست > رهبری - رهبر انقلاب فرمودند: هدف دشمن این است که با فشار اقتصادی ملت را نسبت به نظام اسلامی دلسرد و دلزده کند و بین ملت و نظام فاضله بیاندازد.

رهبر انقلاب: اقتصاد، مساله اولویت‌دار کشور است /هدف دشمن دلزده کردن مردم از نظام است

به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی آغاز سال در حرم رضوی، فرمودند: یک سال دیگر یکبار دیگر خدای متعال این توفیق را به ما داد که در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در جمع شما برادران و خوهران حضور پیدا کنیم و ضمن همدلی و همزبانی با آحاد جمعیت عظیم و مومن و پرشور، مطالبی را در زمینه مسائل اساسی و اصلی کشور، انقلاب در میان بگذاریم.

ایشان اظهار داشتند: امسال سال مهمی برای کشور است، هم به جهت نیاز کشور به یک تحرک مهم اقتصادی که انشاالله مسئولین کشور به آن بیندیشند و بپردازند. هم از جهت در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا که آنهم در جای خود بسیار مهم است.

اهم اظهارات رهبر انقلاب را در ادامه بخوانید؛
*در سال 95 با وجود اینکه کشور دچار مشکلات اقتصادی بود ولی ملت ایران خوش درخشید از دو جهت؛ هم از جهت پایبندی به مسائل انقلاب و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی که مظهر آن پرشور بودن راهپیمایی عظیم 22 بهمن بود و اجتماعات مردم در مورد مسائل مربوط به انقلاب بود که نشان دهنده پایبندی و شور و هیجان و دلبستگی ملت ایران به مسائل انقلاب بود.

*جهت دوم پایبندی مردم به مسائل ایمانی و دینی بود. امسال به استناد گزارش مورد اطمینانی که از سراسر کشور در ماه مبارک رمضان، محرم و صفر و بقیه مراسم دینی داده شد شور و حضور و دلبستگی مردم به مسائل ایمانی از همیشه بیشتر بود. هم در قضایای مربوط به انقلاب هم در قضایای مربوط به مسائل دینی و ایمانی حضور مردم و بروز همت های بلند مردم از همیشه بیشتر بود.

*این خیلی مهم است. از این جهت که اولا سمت و سوی حرکت ملت ایران را به رخ دوست و دشمن می کشد. نه راهپیمایی 22 بهمن مربوط به یک سلیقه سیاسی است نه جلسات محرم و رمضان و اعتکاف و راهپیمایی اربعین مربوط به یک سلیقه سیاسی است. مربوط به همه ملت ایران است مربوط به همه سلایق گوناگون کشور است. این نشان می دهد که سمت و سوی حرکت ملت ایران سمت و سوی انقلابی و دینی است.

* دوم اینکه اجتماع عمومی مردم و وحدت ملی را به همه نشان داد. سال 95 از آغاز تا انجام وقتی نگاه کنید همه قضایا این دو نشانه مهم را نشان می دهد.

*البته حوادث تلخ در طول سال وجود داشت که آخرین آن قضیه جان باختن آتشناشان بود که حادثه تلخی بود. حوادث تلخ همیشه هست عمده این است که همت و اراده مردم و جهت حرکت مردم مژده بخش و نشانه پیشرفت باشد که بحمدلله وجود داشت.

*این نیاز ملی امسال هم به قوت خود باقی است. امسال هم ملت ایران هم باید اتحاد ملی خود را نشان دهد هم باید پایبندی خود را به انقلاب و نظام و مباحث و مسائل دینی را نشان دهند و اثبات کنند. هم باید سمت و سوی حرکت خود را به رخ دشمنان ایران و جمهوری اسلامی ملت ایران بکشند.

*مساله اقتصاد مساله اولویت‌دار کشور است. نه فقط امسال، چندسال است که این مساله در راس مساله‌های اولویت‌دار کشور قرار دارد.

*اولویت امروز ملت ایران مساله اقتصادی است و مساله اول دشمنان جمهوری اسلامی هم مساله اقتصادی است. امروز برای اینکه دشمنان بتوانند اهداف خود را پیاده کنند دنبال راهکارهای اقتصادی و ضربه‌زدن است.

*هدف دشمن این است که با فشار اقتصادی ملت را نسبت به نظام اسلامی دلسرد و دلزده کند و بین ملت و نظام فاضله بیاندازد.

*البته عرض کنم که دشمن نادان بی‌دین سال‌هاست تلاش می‌کند اما موفق نشده و نخواهد شد.

این خبر در حال تکمیل است...

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر