معرفی کتاب &#۸۲۲۰;با اطمینان می دانم که&#۸۲۳۰;&#۸۲۲۱;

از مسائلی که امروزه بیشتر مردم دنیا را درگیر خود کرده است بالا رفتن از پله های موفقیت، به دست آوردن ثروت زیاد، و برخورداری از لذت مادی دنیاست زیرا جامعه ای که در آن زندگی می کنیم این عوامل را تنها عوامل شادی می پندارد

معرفی کتاب “با اطمینان می دانم که…”

از مسائلی که امروزه بیشتر مردم دنیا را درگیر خود کرده است بالا رفتن از پله های موفقیت، به دست آوردن ثروت زیاد، و برخورداری از لذت مادی دنیاست زیرا جامعه ای که در آن زندگی می کنیم این عوامل را تنها عوامل شادی می پندارد. در نتیجه ما انسان ها مهم ترین و اصلی ترین ارزش های زندگی یعنی عشق و رابطه را به فراموشی می سپاریم. مسئله این است که ما انسان ها نمی دانیم به چه چیزهایی باید ارزش بدهیم؟ و چگونه باید خودمان را بسازیم که نه تنها خودمان بلکه دیگران را هم تحت تاثیر این خودسازی قرار بدهیم؟

معرفی کتاب

در کتاب “با اطمینان می دانم که…” از اپرا وینفری میزبان برنامه معروف تاک شو، نویسنده تمام درس هایی که شخصا از سختی های زندگی آموخته است را به اشتراک گذاشته است و به خواننده کتاب در تمام مراحل زندگی درس های ارزشمندی می دهد. این کتاب به خواننده کمک می کند تا انسان بهتری از خودش بسازد.

نوشته های کوتاه کتاب در باب موضوعاتی چون لذت، انعطاف پذیری، رابطه ، حق شناسی، ممکن ها، ترس و هیجان، و قدرت نگاهی اجمالی به قلب و ذهن یک زن بی نظیر دارد و به خواننده ثابت می کند که او هم می تواند شخصیت بهتری از خودش بسازد.

خواننده با مطالعه این کتاب درمی یابد در موقعیت هایی که با آن ها مواجه شده است تنها نیست زیرا حتی زنی قوی چون اپرا وینفری نیز با همین شرایط دست و پنجه نرم کرده است. این کتاب با دیدگاه تازه ای که به درگیری های زندگی مثل بالا رفتن سن، وزن، اعتماد به نفس، خیانت، شکست، و تعادل بین کار و رابطه دارد به خواننده انگیزه تغییر می دهد.

اپرا درباره عادت شکرگزاری روزانه اش نوشته است. او در دفتر روزانه شکرگزاری خود هر روز برای 5 چیزی که  بابت داشتن آن ها شکرگزار است می نویسد. زیرا این کار باعث می شود بیشتر نکات مثبت زندگی را ببیند.

مسئله دیگری که نویسنده به اهمیت آن تاکید می کند نحوه ارتباط برقرار کردن در رابطه هاست. توصیه ای که برای تقویت رابطه به خواننده کتاب دارد این است: وقتی در شک هستید از او بپرسید. و این جمله ساده ” میفهمم چی میگی” را در گفتگوها به کار ببرید.

در تمام صفحات کتاب لحظات شادی و غم در هم آمیخته است و خواننده کتاب به درک عمیقی از زندگی روزانه نخستین زن بیلیونر آفریقایی آمریکایی دنیا اپرا وینفری می رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر