شورای حقوقی وزارت ارتباطات تشکیل شد

نخستین جلسه شورای حقوقی وزارت ارتباطات با هدف حل معضلات حقوقی بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستگاههای تابعه این وزارتخانه برگزار شد.

شورای حقوقی وزارت ارتباطات تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در این جلسه اظهار داشت: باید در حوزه قوانین و مقررات بیشتر کارکنیم و در این جلسات نقاط مشترک را به بحث بگذاریم و در نهایت از توانایی کارکنان وزارت ارتباطات، استفاده بهینه داشته و نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم.

وی با تاکید براینکه با برگزاری شورای حقوقی می توانیم معضلات حقوقی وزارت ارتباطات را رفع کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری شورای حقوقی به همراه اعضای حقوقی وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه زمینه استفاده از تجربیات مستقل اعضا را فراهم می‌کند که همین موضوع سبب حل معضلات حقوقی دستگاههای تابعه می شود.

عباسی شاهکوه، تشکیل شورای حقوقی با حضور روسای دستگاههای تابعه وزارت ارتباطات را فرصت مناسبی دانست که با استفاده از آن می توان علاوه بر کمک به یکدیگر، مشکلات حقوقی وزارت ارتباطات و سازمانهای تابعه را کاهش داد.

به گفته وی، برگزاری این نشست ها به ما امکان می‌دهد تا از تجربیات قضایی سایر شرکت ها در دادگاه‌ها، در چارچوب قوانین و مقررات به نفع وزارت ارتباطات استفاده کنیم؛ زیرا با کوتاه کردن راهها، پرونده های حقوقی را سریع تر به نتیجه می‌رسانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان