به دلیل کابل برگردان؛

ارتباط تلفنی مشترکان ۱۰ مرکز مخابراتی مختل می شود

ارتباط تلفنی مشترکان ۱۰ مرکز مخابراتی در تهران به دلیل انجام عملیات کابل برگردان، در ۳ روز آینده با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان 10 مرکز مخابراتی مختل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید یزدان پناه، ابوذر و مالک اشتر امروز 10 تیر ماه و در مراکز مخابرات شهید لطیفی، شهید توکلی، رودهن، آبعلی، دماوند، گیلاوند و مشاء از فردا 11 تیرماه جاری آغاز می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید یزدان پناه با پیش شماره های 4480 تا 4487 در محدوده خیابان های چمران، پنج تن، امام رضا(ع)، ارکیده و کوچه دهم به مدت 72 ساعت و در مراکز مخابرات ابوذر و مالک اشتر از ساعت 2 بامداد امشب به مدت 4 ساعت با اختلال همراه است.

در همین حال با اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های 2293 تا 2298، 2675 و 2691 در محدوده خیابانهای مژده، فرعی دوم، سوم و چهارم به مدت 48 ساعت و در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های 4450 تا 4459 در محدوده اتوبان کرج، جاده مخصوص کرج، خیابان های جودی، 10 متری ساسان و 10 متری بیستم به مدت 3 روز مختل می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مراکز مخابرات رودهن، آبعلی، دماوند، گیلاوند و مشاء از ساعت 24 امشب به مدت 4 ساعت دچار اختلال می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر