سرمربی بلژیک: این نسل ژاپن فوق العاده است

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک می‌گوید تیم ملی ژاپن دارای یک نسل فوق‌العاده است که تجربه حضور در اروپا را دارند و کسب برد برابر این تیم بسیار سخت محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم ملی بلژیک در مرحله حذفی جام جهانی به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود. مسابقه‌ای که برای شاگردان روبرتو مارتینز بسیار اهمیت دارد و باعث حضور آن‌ها در جمع هشت تیم برتر جام می‌شود. این مربی در دیدار برابر انگلیس تیمش را با تغییرات زیادی روانه میدان کرد و با کسب برتری برابر حریف خود رکورد صد در صد پیروزی را به دست آورد.  


حال مارتینز در کنفرانس خبری قبل از بازی بلژیک و ژاپن در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازیکنان از نظر فیزیکی و ذهنی در شرایط بسیار خوبی هستند و تلاش بسیار زیادی در زمین از خود ارائه می دهند. کسانی که در مصاف با انگلستان در میدان حاضر شدند تجربه خوبی به دست آوردند و کسانی که بر روی نیمکت قرار داشتند منتظر حضور دوباره در ترکیب هستند. 


تیم ملی بلژیک در ماه نوامبر مسابقه دوستانه‌ای با ژاپن انجام داد و با نتیجه 1-0 برابر این تیم به برتری رسید. تنها تفاوت ژاپن در این است که آکیرا نیشینو را به جای وحید حلیلوویچ بالای سر خود می‌بیند. مارتینز در این خصوص تصریح کرد: تنها تفاوت آن‌ها تغییر سرمربی است. تاکتیک ژاپنی‌ها همان است و بسیار سازمان یافته و با نظم در زمین حاضر می‌شوند. تیم آن‌ها دارای یک نسل فوق‌العاده است که تجربه حضور در فوتبال اروپا را دارند. 


وی در ادامه خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم ما باید برای همه چیز آماده باشیم. اما بازیکنانم حریف خود را دست کم نگرفته‌اند. آن‌ها برای ضربات پنالتی هم تمرین کرده‌اند اما هیچی بیش از اینکه مرحله بعد می‌روید شما را آماده نمی‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان