دادستان نیکشهر در گفت‌‏وگو با میزان:

۲۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد/ متولیان اراضی ملی زمین‌های خود را شناسایی کنند

دادستان نیکشهر گفت: ۲۰ هکتار از اراضی ملی با دستور قضایی و حضور یگان حفاظت اراضی و ستاد انتظامی نیکشهر از چنگال متصرفین و متجاوزین رفع تصرف شد.

20 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شدمحسن گل محمدی دادستان نیکشهر در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: 20 هکتار از اراضی ملی با دستور قضایی و حضور یگان حفاظت اراضی و ستاد انتظامی نیکشهر از چنگال متصرفین و متجاوزین رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر ادامه داد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان دستگاه قضایی با پدیده شوم زمین خواری مبارزه خواهد شد و این دادستانی برخورد با متجاوزین و متصرفین اراضی دولتی و ملی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد:  سودجویانی که به تصرفات منابع ملی بیت المال اقدام می‌کنند به مجازات زندان و پرداخت جرائم نقدی محکوم می‌شوند و با آن‌ها به شدت برخورد می‌شود.

گل محمدی افزود: به دلیل مشخص نشدن مالک و نداشتن تابلو‌های معرفی ملک افراد سودجو اقدام به تصرف، قطعه‌بندی و حتی فروش این اراضی کرده بودند که همین امر سبب تشکیل پرونده‌های حقوقی و کیفری در دادگستری شهرستان شده بود که خوشبختانه با ورود و پیگیری‌های انجام شده این اراضی رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه متولیان اراضی ملی باید زمین‌هایی خود را شناسایی کنند، تصریح کرد: با این کار  اجازه هیچ گونه سوء استفاده به متخلفین داده نمی‌شود همچنین هیچ مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد امد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر