ورود پتروشیمی غدیر به فرابورس

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس می‌گوید چهارشنبه هفته جاری ۱۳۰ میلیون از سهام شرکت پتروشیمی غدیر برای اولین بار در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، امروز نشستی در فرابورس ایران به مناسبت تشریح ظرفیت‌های شرکت پتروشیمی غدیر برگزار شد. معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران درباره مشخصات عرضه این شرکت در فرابورس گفت: تعداد کل سهام شرکت 1300 میلیون سهم و تعداد کل سهام قابل عرضه 130 میلیون سهم است.

بهنام محسنی افزود: این سهام به روش ثبت سفارش با دامنه قیمتی 165 تا 170 تومان عرضه می شود.

امین بیانکی - مدیرعامل پتروشیمی غدیر - در ادامه این جلسه گفت: ما یکی از شرکت‌های تولید کننده pvc هستیم و توانستیم با عبور از تولید اسمی این سهم را در فرابورس عرضه کنیم. تلاش داشتیم پایداری خود را در تولید به ثبت برسانیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره مقدار تولید شرکت اظهار کرد: سال های گذشته ما در چنین روزی حداکثر بین 26 تا 27 تن تولید داشتیم، ولی امسال تولیدمان به 34.5 تن رسید.

بیانکی در پاسخ به سوالی درباره سود آوری شرکت گفت: مشکل ما در سال 1394 و قبل از آن، نبود اتیلن در تولیدمان نبود که به آن خاطر سودمان کم باشد. از اول سال 1395 که من کارخانه را تحویل گرفتم مشکل اش این نبود که زنجیره تولید کامل نبود من کارخانه ای را تحویل گرفتم که تجهیزات مستهلک و از بین رفته داشت.

مدیرعامل پتروشیمی غدیر اظهار کرد: ما با 120 هزار تن تولید نقطه تعادل بازار ایران هستیم. حاشیه سود ما پایین است چون کارخانه ای را نداشتیم که تعمیرات نیاز نداشته باشد ما سود ندادیم و سهامداران را راضی کردیم که تعمیرات را انجام دهیم، طبیعی است که به خاطر تعمیرات انجام شده مارجین سود پایین بیاید.

ادامه دارد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر