ماهان شبکه ایرانیان

اجرای نمایش فرهنگی و بصیرتی «علمداران ولایت» برای زائران راهیان نور

دبیر ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال تعداد۳۰۰۰ نفر از علاقه‌مندان و مشتاقان از یادمان‌ها و زیارتگاه‌های شمال غرب کشور بازدید به عمل آورند.

اجرای نمایش فرهنگی و بصیرتی «علمداران ولایت» برای زائران راهیان نور

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار صالح زارعی درباره برگزار اردوهای راهیان نور در استان اردبیل بیان کرد: در سال جاری اردوهای راهیان نور از 29 اردیبهشت ماه با حضور زائران و مشتاقان در مناطق عملیاتی بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز شده است. آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدا و رزمندگان از جمله اهداف این اردوها هستند. انتقال فرهنگ ایثار مقاومت شهادت و جهاد به نسل های آتی انقلاب اسلامی یکی از ضروریات در کشور است و این برنامه از اهداف اصلی راهیان نور استان اردبیل می باشد.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) افزود: اردوهای راهیان نور به حول و قوه الهی با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت و بسیج محلات از 31 تیرماه با حضور زائرین در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور آغاز خواهد شد و پیش بینی می‌شود امسال تعداد3000 نفر از علاقه‌مندان و مشتاقان از یادمان‌ها و زیارتگاه‌های شمال غرب کشور بازدید به عمل آورند.

وی ادامه داد: امسال تلاش شده است در مقایسه با سال‌های پیش از نظر محتوا و کیفیت اقدامات مؤثری برای اثربخشی این عملیات عظیم فرهنگی صورت گیرد. در طول دو روز سفر معنوی، زائرین از یادمان‌های شهیدان باکری در شهر ارومیه و یادمان مسیح کردستان شهید بروجردی در سه راهی مهاباد و محمد یار و همچنین یادمان شهدای گمنام در تمرچین شهرستان پیرانشهر بازدید خواهند کرد.

زارعی توضیح داد: از ویژه برنامه‌های این اردو شرکت زائرین در نمایش فرهنگی و بصیرتی «علمداران ولایت» است که در این نمایش تلاش شده است که به صورت میدانی گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان شهدای لشکر عاشورا و رشادت‌های این لشکر در طول هشت سال دفاع مقدس و جنایات اشرار و منافقین کوردل و رژیم غاصب به روی مردمان و ساکنان مناطق مرزنشین و بمباران شیمیایی مردم سردشت و گوشه‌هایی از جنایات داعش و رشادت‌های شهدای مدافع حرم برای زائرین به نمایش گذاشته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان