انجام ۱۵۰۰۰ دیدار با خانواده‌های شهدای استان همدان

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ازانجام ۱۵ هزار دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سال گذشته خبر داد.

انجام 15000 دیدار با خانواده‌های شهدای استان همدان

به گزارش ایسنا،‌ منصور ابراهیمی با اشاره به جایگاه خانواده‌های شهدا و ارزش تکریم از خانواده‌هایشان توضیح داد: تکریم خانواده‌های شهدا موجب تقویت روحیه ایثار و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. دیدار با این عزیزان، روحیه خدمت‌رسانی را تقویت  می‌کند. تا زمانی که این روحیه در بین مردم باشد دشمن جرأت تعرض به این سرزمین را ندارد.

وی اظهار کرد: در سال قبل حدود 15 هزار دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان همدان انجام شده است. این دیدارها با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قالب «طرح سپاس» با بهره‌گیری از تمام امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ظرفیت سایر دستگاه‌های استان و با همراهی معاونین و مدیران ارشد بنیاد و ادارات مشارکت کننده انجام گرفت.

ابراهیمی افزود: این دیدارها با رویکرد اصلی دیدار با والدین شهدا، جانبازان، آزادگان، همکاران ایثارگر شاغل در بنیاد و ایثارگران بستری در بیمارستان صورت پذیرفت. سال گذشته حضور ائمه جمعه و استاندار همدان و بعضی از مسئولین ادارات در برنامه طرح سپاس پررنگ و اثرگذار بود و این الگویی برای همه مسئولان است تا ضمن تکریم و تقدیر از مقام صبر و ایثار این خانواده‌های شهدا از برکت این دیدارها در مسیر خدمت‌رسانی بهره‌مند شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر