ماهان شبکه ایرانیان

طی حکمی از سوی وزیر کشور؛

محمد کرم محمدی سکاندار فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود شد

شاهرود - محمد کرم محمدی از رجال سیاسی حامی اصلاح‌طلبان و چهره نزدیک به شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان طی حکمی از سوی وزیر کشور به‌عنوان فرماندار شاهرود حکم انتصاب گرفت.

محمد کرم محمدی سکاندار فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی از رجال اصلاح‌طلب نزدیک به چاووشی که سابقه همراهی با او در استان تهران و در سمت فرمانداری پیشوا را نیز در کارنامه دارد به‌عنوان فرماندار شاهرود جایگزین سید محمدرضا هاشمی شد، وی فرماندار پیشین کوه دشت نیز محسوب می‌شود و یکی از پرحاشیه‌ترین فرمانداران سطح کشور در سه سال اخیر بوده است.

کرم محمدی در شهرستان کوهدشت و در هنگامی که فرماندار بود با حواشی بسیار زیادی روبرو شد، حواشی که درباره اختلافات او با بازوند استاندار لرستان رقم خورد.

او اما به تهران رفت و فرماندار پیشوا شد، شهرستانی که در همان روز نخست با موضع‌گیری امام‌جمعه آن روبرو بود، حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا هنوز پای کرم محمدی به پیشوا نرسیده در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها بیان کرده بود که ما فرمانداری را که در حوزه قبلی خدمتی‌اش عملکرد قابل قبولی نداشته نمی‌خواهیم، اما سرانجام کرم محمدی در سال94 فرماندار پیشوا شد.

با ورود چاووشی یاور همیشگی کرم محمدی، احتمال حضور او در استان سمنان قوت گرفت، وی یک‌بار هم برای یکی از فرمانداری‌های شهرستان‌های هشت‌گانه استان مطرح شد اما به یکباره با رفتن هاشمی، سر از شاهرود درآورد.

او متولد استان لرستان است و در سن 50 سالگی در آغاز راهی است که با چالش‌های فراوانی در آن روبرو خواهد بود، اختلاف وحشتناک آمار بیکاری و همچنین اختلاف فاحش سرمایه گذاری صنعتی در شرق و غرب استان، آمار عجیب و غریب مهاجرت روستائیان و کاهش جمعیت روستایی، خشکسالی، تخریب های وسیع محیط زیست و ده ها چالش دیگر پیش روی کرم محمدی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان