بختیاری‌زاده: تیم ۲۰۰۶ تیم یکدلی نبود

سهراب بختیاری زاده یکی از ۴ گل اخیر تیم ملی ایران در جام جهانی را به ثمر رسانده و معتقد است یکدلی در تیم ۲۰۰۶ وجود نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، او که حالا یکی از پیشکسوتان فوتبال محسوب می شود، در خصوص جام جهانی 2018 و عملکرد تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه نسبت به تیم‌هایی که در آن گروه بودند و با توجه به حضور ستارگان بزرگ عملکرد خوبی داشت. تیم ملی ایران در گذشته در جام جهانی 98 هم عملکرد خوبی داشت اما در این رقابت‌ها سازماندهی بسیار بالایی داشت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. متأسفانه تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 با توجه به اینکه بازیکنان خوبی را در اختیار داشت، اما سازماندهی مناسبی نداشت و نتوانست نتیجه خوبی کسب کند.

مربی تیم ملی امید ایران در ادامه گفت: در جام جهانی 2006 تیم خوبی نبودیم و برای رقابت‌های بزرگی مثل جام جهانی آماده نبودیم. بازیکنان بزرگی در تیم ملی بودند که با همدیگر دشمن نبودند اما دوست هم نبودند. درواقع بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2006 یکدل نبودند و این اتفاق باعث شد تا نتوانیم نتیجه بگیریم. درست است که همه مسائل به بحث فنی هم مربوط می‌شود اما درکنار مسائل فنی، مسائل اخلاقی و رفتاری هم تأثیرگذار است.

وی در ادامه تأکید کرد: من به شخصه نمی‌خواهم مربیان را با هم قیاس کنم. هر سرمربی ویژگی‌های خودش را دارد و ممکن است هر مربی حرفه‌ای شرایط سختی برایش به وجود بیاید اما باید به نظرهای همدیگر احترام بگذاریم. من به عنوان یک کارشناس راجع‌به فوتبال صحبت می‌کنم و می‌گویم تیم ملی ایران در آن زمان تیم یکدلی نبود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان