ماهان شبکه ایرانیان

پکرمن: باید خیلی مراقب هری کین باشیم

خوزه پکرمن می‌گوید هری کین یک فوق ستاره برای انگلیس است و بازیکنان تیمش باید بیشترین توجه را بر روی این بازیکن داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تیم ملی کلمبیا به دیدار انگلیس خواهد رفت و با کسب برد برابر این تیم به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا می‌کند.

حال خوزه پکرمن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با انگلیس در خصوص بازگشت خامس رودریگز و رادامل فالکائو گفت: تیم ملی کلمبیا دارای یک قدرت جمعی بوده و فراتر از درخشش دو نفر است. ما به هر دو این بازیکنان اعتماد داریم و آن‌ها همیشه برای ما مهم بودند اما در مسابقات بدون حضور خامس و فالکائو هم موفق به کسب موفقیت شده‌ایم.


تیم ما پیشرفت بسیاری داشته و نشان داده است که حریف سرسختی برای رقیبان خود خواهد بود. بنابراین با همین تفکر در جام جهانی حاضر شدیم و به دنبال این هستیم همان سطحی که در برزیل از خود به نمایش گذاشتیم، دوباره نشان دهیم.


هم‌چنین پکرمن در خصوص وضعیت آسیب دیدگی خامس رودریگز عنوان کرد: پس از آزمایشات که بر روی این بازیکن انجام شد اخبار خوبی به دست ما رسید. اما ما هنوز یک روز دیگر فرصت داریم و باید ببینیم وضعیت نهایی این بازیکن چه می‌شود.


سرمربی تیم ملی کلمبیا در آخر خاطرنشان کرد: هری کین، فوق ستاره به حساب می‌آید که بازی خوبی از به نمایش می‌گذارد و فصل قابل توجهی در تاتنهام پشت سر گذاشته است. بنابراین ما باید بیشترین توجه را نسبت به این مهاجم داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان