توسط نشر داستان؛

فیلمنامه پلیسی و زنانه «درنا در باران» منتشر شد

فیلمنامه پلیسی «درنا در باران» نوشته حمید اندرز چمنی توسط نشر داستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

فیلمنامه پلیسی و زنانه «درنا در باران» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمنامه پلیسی «درنا در باران» نوشته حمید اندرز چمنی به تازگی توسط نشر داستان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب چهارمین فیلمنامه‌ای است که از این مولف چاپ می‌شود که در آن به مساله جرایم زنان در جامعه پرداخته شده است. تمام شخصیت‌های این فیلمنامه زن هستند حتی شخصیت پلیس و کارآگاه داستان. اندرزچمنی با توجه به شغل تخصصی و تجربیاتی که در این زمینه دارد، علاوه بر پرداختن به قصه‌ای جنایی و تهدیدهایی که در جامعه برای زنان وجود دارد، با به‌کارگیری شخصیت‌های زن در نقش زنان پلیس، سعی کرده ضرورت جایگاه پلیس زن در جامعه را نشان بدهد.

مخاطب این فیلمنامه با کتابی کاملا زنانه و دخترانه روبروست و ردپای هیچ مردی به‌دلیل نیاز و منطق دراماتیک کار و رویکرد آینده نگری برای حل یک خلاء اجتماعی در آن دیده نمی‌شود. مولف این کتاب سرهنگ اداره آگاهی بوده و در زمینه جرایم و بزهکاری در جامعه، تجربیات زیادی دارد. او در مقدمه‌ای که برای این کتاب نوشته، اشاره می‌کند که سابقه خدمت 29 ساله در اداره پلیس را دارد و کتاب مورد نظر، اثری است که درباره دردی در سایه غفلت‌ها، اعتمادهای نابه‌جا، دوستان ناباب و حسادت‌ها، وسوسه‌های شیطانی و ... نوشته شده است.

به‌تعبیر مولف فیلمنامه «درنا در باران»، این کتاب فریاد بلند مادرانی‌ است بر قله‌های سکوت تا در دفاع از دختران جوان خود که قربانی اعتمادها شده‌اند و در سایه غفلت‌های کوچک و احساسی و احسانی، حادثه‌ای جانسوز را برای خود و خانواده هایشان رقم می‌زنند.

این کتاب با شمارگان 500 نسخه و قیمت 11 هزار تومان منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر