هاآرتص گزارش کرد

ضرب شست مقامات اطلاعاتی امنیتی ایران چگونه اسرائیلی‌ها را آشفته کرده است

شرکت خبری اسرائیل گزارش داد که مدیر خدمات امنیتی شین‌بت، ناداو آرگامن، هفته‌ی گذشته، دیداری با نخست‌وزیر سابق ایهود باراک داشته و این دو در این دیدار با هم درباره‌ی حفاظت شخصی از ایهود باراک صحبت کرده‌اند. باراک مرتب به سفرهای خارجی می‌رود و گاهی اوقات تنها محافظی که دارد سلاح کمری‌اش است. باراک و شین‌بت هیچ‌کدام به این گزارش واکنشی نشان نداده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی فردا: مقامات امنیتی اسرائیل نگران هستند که ایران مقامات رده‌بالای اسرائیل را هنگام سفرهای خارجی هدف قرار دهد. روز دوشنبه، شرکت خبری اسرائیل گزارش داد که مدیر خدمات امنیتی شین‌بت، ناداو آرگامن، هفته‌ی گذشته، دیداری با نخست‌وزیر سابق ایهود باراک داشته و این دو در این دیدار با هم درباره‌ی حفاظت شخصی از ایهود باراک صحبت کرده‌اند. باراک مرتب به سفرهای خارجی می‌رود و گاهی اوقات تنها محافظی که دارد سلاح کمری‌اش است. باراک و شین‌بت هیچ‌کدام به این گزارش واکنشی نشان نداده‌اند.

ضرب شست مقامات اطلاعاتی امنیتی ایران چگونه اسرائیلی‌ها را آشفته کرده است/ دیدار مدیر نهاد امنیتی شین بت با ایهود باراک درباره نفوذ امنیتی ایران/ اسرائیل: می‌ترسیم ایران به انتقام کارهای‌مان در سوریه ما را بُکُشد

در ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از حملات به اهداف ایرانی در سوریه به اسرائیل نسبت داده شد، و اکنون مقامات امنیتی خودشان را برای انتقام احتمالی ایران آماده می‌کنند. دولت، به‌غیر از حمله‌ی احتمالی از جانب مرز شمالی، احتمال تلاش برای هدف‌گرفتن اسرائیلی‌ها در خارج از مرزهایش را نیز مد نظر قرار داده است. ایران در گذشته نیز تلاش کرده بود افراد مرتبط با اسرائیل را هدف قرار دهد، کسانی مثل دیپلمات‌ها و توریست‌های اسرائیلی که به کشورهای مختلفی سفر کرده بودند.

 

منبع: هاآرتص

مترجم: طاهاربانی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان