رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا: از اخراج لوپتگی پشیمان نیستم!

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از حذف تیم ملی فوتبال این کشور از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در یادداشتی خطاب به مردم کشورش نوشت: هرگز از تصمیم خود پشیمان نیستم.

سرویس ورزش مشرق – لوئیس روبیالس ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا در یادداشتی خطاب به مردم کشورش با اشاره به تصمیم تاریخی خود مبنی بر اخراج لوپتگی و استخدام هیرو نوشت:

مردم اسپانیا فوتبال را می شناسند و من مشکلی برای توجیه کار حرفه ای خود برای آنها ندارم، آنها درک می کنند که فوتبال اسپانیا آبرو دارد و من نباید اجازه می دادم که یک شخص خیانتکار با آبروی فوتبال ما بازی کند.

در ادامه نامه ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است:

چند هفته که بگذرد متوجه خواهید شد که من تصمیم درستی گرفتم، دست خیانتکاران رو شد و همه فهمیدند که مقامات رئال مادرید هرگز اهمیتی به فوتبال ملی نمی دهند و باید مقابل اذهان عمومی، پاسخگو باشند.

روبیالس با اشاره به حدف اسپانیا برابر روسیه نوشت:

در این جام جهانی، آلمان، آرژانتین و پرتغال حذف شده اند، این دلیلی برای حذف اسپانیا نیست اما مردم کشورم را به صبوری، داشتن منطق و بی طرفی در هنگام قضاوت دعوت می کنم. من نمی توانستم مردی را که به فوتبال ملی ما توهین کرده، در تیم ملی حفظ کنم و ساکت بمانم. البته از حضور در دادگاه مردمی فراری نیستم و اگر قرار باشد توضیح بدهم از هم اکنون اعلام آمادگی می کنم.

روبیالس در پایان یادداشت خود آورده است:

هیرو بهترین گزینه بود و من چاره دیگری نداشتم، لوپتگی مظلوم نمایی می کند اما به زودی باید پاسخگوی خیانتی باشد که مرتکب شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان