ماهان شبکه ایرانیان

ناصر بخت در جمع خبرنگاران:

ثبت نام ۶۱۵ تا پایان روز سوم در حوزه تهران قطعی شده است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران، آمار روز سوم فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در حوزه تهران، ری و تجریش را اعلام کرد.

ثبت نام 615  تا پایان روز سوم در حوزه تهران قطعی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر ناصر بخت رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران عصر امروز (2 فروردین) در حاشیه سومین روز از فرایند نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان سومین روز نام نویسی انتخابات شوراها، در مجموع 615 نفر شامل 527 نفر آقا و 88 نفر زن به طور قطعی ثبت نام کردند.

وی افزود: از 615 نفر، 79 نفر دارای مدرک دکترا، 293 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و 246 نفر دارای مدرک لیسانس هستند.

ناصربخت ادامه داد: امروز ثبت نام اولیه 140 نفر انجام شده است. این ها کسانی هستند که نام نویسی خود را در پیشخوان های دولت انجام دادند و هم اکنون اطلاعات شان در حال ثبت در سامانه وزارت کشور است.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران در پایان با بیان اینکه در پایان روز کاری سوم تعداد ثبت نام کنندگان از مرز 700 نفر عبور خواهد کرد گفت: به مردم توصیه می کنم که ثبت نام خود را به روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده موکول نکنند تا در کارشان خلل وارد نشود.

ناصربخت ضمن انتقاد از سامانه ثبت نام وزارت کشور اظهار کرد: امروز در 2 مرحله و مجموعا 2 ساعت سامانه ثبت نام وزارت کشور قطع شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان