انتشار رپورتاژ در مجله اینترنتی خواندنی ها با لینک فالو

انتشار رپورتاژ در وب سایت هایی که طیف متنوعی از مخاطبان روزانه به آن ها مراجعه می کنند ضمن معرفی کسب و کار شما، تاثیر مستقیم و قابل توجهی در بهبود سئو (SEO) دارد. به خصوص آن که مطلب منتشر شده حاوی لینک فالو (follow) به وب سایت شما نیز باشد.

رپورتاژ با قیمت مناسب

این روزها صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ترجیح می دهند به جای هزینه کردن بودجه خود برای تبلیغات بنری، از روش های جدید و موثر تبلیغاتی همانند رپورتاژ آگهی استفاده کنند. 

متن آگهی یا رپورتاژ به صورتی تنظیم می شود که علاوه بر معرفی کسب و کار، حاوی چند کلمه کلید با لینک فالو (follow) باشد تا ضمن هدایت کاربران به سایت، با بهره گیری از استراتژی لینک سازی، در بهبود سئوی سایت موثر واقع شود. لینک سازی از طریق انتشار رپورتاژ آگهی بصورت همیشگی بوده و از سایت حذف نخواهد گردید.

مجله اینترنتی خواندنی ها که با مطالب جذاب و خواندنی، طیف متنوعی از مخاطبان را به خود جلب کرده با درنظر گرفتن این نیاز، بستری را برای انتشار رپورتاژ آگهی صاحبان کسب و کار اینترنتی فراهم نموده و قیمت رقابتی و رتبه و دامین اتوریتی مناسب باعث انتشار روزانه رپورتاژ در سایت گردیده است.

شما هم می توانید فقط با پرداخت مبلغ 100.000 تومان کسب و کار خود را در مجله اینترنتی خواندنی ها معرفی نموده و در صورت تمایل حداکثر 4 لینک فالو نیز در مطلب بگنجانید.

ضمنا رپورتاژ شما در بخش پیشخوان (صفحه اول و صفحات خبر سایت) نمایش داده خواهد شد.

 

برای هماهنگی جهت درج رپورتاژ اینجا را کلیک کنید و در تلگرام پیغام بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان