شرط برگزاری افتتاحیه لیگ در ورزشگاه امام رضا

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: برگزاری بازی‌های تیم فوتبال پدیده و میزبانی لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام منوط به تصمیم فرمانداری مشهد و شورای تأمین است.

علی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار "ورزش 3" درخصوص برنامه‌های مدنظر برای برگزاری افتتاحیه لیگ هجدهم در مشهد اظهار داشت: برنامه‌ریزی در این زمینه از مدت‌ها قبل انجام و سعی شده براساس تعامل با دستگاه‌های ذیربط، نقطه نظرات آنها به‌صورت ویژه مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم فارغ از هرگونه رویکرد سلیقه‌ای بهترین راندمان و برآیند را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا تمامی اقدامات لازم برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام انجام شده است.

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشگاه ثامن شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را ندارد، گفت: پیگیری جهت انجام بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام طبق درخواست باشگاه پدیده و همچنین بخشنامه سازمان لیگ فوتبال کشور مبنی بر بهره‌برداری از آن ورزشگاه و عدم تأیید ورزشگاه ثامن مشهد به‌دلیل نواقص متعدد از جمله صوت، اسکوربرد، فقدان سیستم‌های سرمایش و گرمایش مناسب و عدم دسترسی به اینترنت بوده است.

رفسنجانی در پاسخ به این سوال که "آیا میزبانی ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام در لیگ برتر، قطعی شده است؟" گفت: مسئولان محترم فرمانداری مشهد و شورای تأمین با اشراف بر نکات مطرح‌شده و همچنین بررسی شرایط موجود در این زمینه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی در خاتمه به درخواست‌های متعدد هواداران فوتبال در مشهد مبنی بر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام اشاره کرد و اظهار داشت: درصورت موافقت فرمانداری و شورای تأمین با انجام رقابت‌ها در این ورزشگاه، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم میزبانیِ مطلوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم که البته تحقق این مهم نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های ذیربط است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر