عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛

اروپایی‌ها می‌خواهند خروج آمریکا از برجام را جبران کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در گفت‌وگوهایی که اخیرا با اروپایی‌ها انجام شده، تمایل اروپایی‌ها برای جبران خروج آمریکا از برجام مشاهده می‌شود.

اروپایی‌ها می‌خواهند خروج آمریکا از برجام را جبران کنند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، مرتضی صفاری‌نطنزی ، در خصوص سفر رئیس‌جمهور به اروپا، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به اروپا در چنین مقطعی ضرورت داشت، 2 کشور اتریش و سوئیس در همکاری‌های بانکی با ایران روابط تاریخی داشتند و در این سفر نیز حتی امکان ایجاد تفاهم در زمینه همکاری‌های بانکی وجود داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفاهم های بانکی ایران با کشورهای اروپایی می‌تواند بخشی از مشکلات بانکی کشور را حل کند، بیان کرد: طرف اروپایی نیز این اراده و انگیزه را دارد تا تماس‌های خوبی برگزار و تعاملات به خوبی شکل بگیرد.

وی افزود: امیدواریم که در سفر رئیس جمهور در دو حوزه بانکی و فروش نفت ایران به تفاهماتی با اروپا برسیم تا به منافع اقتصادی که از برجام انتظار داشتیم، دست پیدا کنیم.

صفاری نطنزی با اشاره به روابط خوب سوئیس و اتریش با جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: این دو کشور عضو اتحادیه اروپایی هستند و روابط خوبی در گذشته با ایران داشه‌‎اند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: در گفت‌وگوهایی که اخیرا با اروپایی‌ها انجام شده این تمایل و علاقمندی در اروپایی‌ها مشاهده شده و آن‌ها نیز علاقمند بودند که به گونه خروج آمریکا از برجام را جبران کنند./

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان