ماهان شبکه ایرانیان

کرم پور در نطق میان دستور:

سوء مدیریت اجرایی و نظارتی مردم را آزار می دهد

عضو کمیسیون انرژی مجلس در نطق میان دستور گفت: هر چند مشکل امروز ما بیکاری و گرانی و افزایش نرخ ارز، طلا و مسکن است اما آنچه مردم را می آزارد؛ سوء مدیریت اجرایی و فساد اداری است.

سوء مدیریت اجرایی و نظارتی مردم را آزار می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، کوروش کرم پور حقیقی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز( چهارشنبه 13 تیر) در نطق میان دستور خود، اظهارداشت: همکاران گرامی بیاییم این بار به جای اینکه توپ را در زمین این و آن بیندازیم، از خودمان شروع کنیم، 290 نماینده یا علی گوییم و از خود گذشتگی و ایثار واقعی داشته باشیم و مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان را برطرف نماییم و نقشه دشمنان ملت ایران که همان رژیم اشغالگر قدس و حاکمان بی فرهنگ و جنایتکار آمریکاست را نقش بر آب کنیم.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی گفت: خادم ملت در خانه ملت، در دفاع از حق ملت سازش نمی کند، از حق خود می گذرد و به منافع ملی فکر می کند و بر اساس آن عمل می کند منافع حوزه انتخابیه را به منافع همه ملت ایران ترجیح نمی دهد.

وی بیان کرد: امروز در صحن مقدس مجلس با صدای رسا به خودم و شما تذکر می دهم که هر چند مشکل امروز ما بیکاری و گرانی و افزایش نرخ ارز، طلا و مسکن است اما آنچه مردم را می آزارد؛ سوء مدیریت اجرایی و نظارتی و وجود فساد اداری است.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان