ماهان شبکه ایرانیان

نگاهی به تازه‎ترین تحولات سوریه

ارتش سوریه ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از اراضی جنوب غرب را به کنترل خود در آورد+نقشه

با گذشت ۱۰ روز از عملیات ارتش سوریه در جنوب غرب این کشور، ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از اراضی این منطقه از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، با گذشت 10 روز از عملیات ارتش سوریه در جنوب غرب این کشور، 1000 کیلومتر مربع از اراضی این منطقه از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است.

عملیات ارتش سوریه در این منطقه با فرماندهی نیرو‌های نخبه (تایگر فورس) و هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های تحریرالشام در منطقه اللجات در شمال شرق استان درعا آغاز شد.

ارتش سوریه 1000 کیلومتر مربع از اراضی جنوب غرب سوریه را به کنترل خود در آورده است

در پی آزادسازی اللجات نیرو‌های سوری عملیات خود را بر روی شهر بصرالحریر متمرکز کردند و در پی یک عملیات کوتاه مدت، شهر بصرالحریر و چند شهر کوچک دیگر نیز به کنترل نیرو‌های سوری در آمد.

پس از آزادسازی شهر بصر الحریر و پیش از توافق مصالحه با تروریست‌ها، ارتش سوریه موفق به آزادسازی شهر الحراک از اشغال تروریست‌ها شد و تروریست‌ها در شهر بصر الشام نیز با پذیرش این توافق سلاح‌های خود را تحویل ارتش سوریه دادند.

ارتش سوریه 1000 کیلومتر مربع از اراضی جنوب غرب سوریه را به کنترل خود در آورده است

در پی این عملیات و توافق آتش‌بس با تروریست‌ها در این منطقه، ارتش سوریه در حال حاضر کنترل 1000 کیلومتر مربع از اراضی جنوب غرب این کشور را در دست گرفته است.

در حال حاضر نیرو‌های سوری عملیات خود برای آزادسازی آخرین شهر تحت اشغال تروریست‌ها در شرق استان درعا را ادامه می‌دهند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان