به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مروج مدیر بخش استارتاپ ویکندهای جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت گفت: با توجه به نقش و اهمیت کسب وکارهای نوپا در حوزه سلامت و همچنین نظر به اهمیت بیبدیل آگاهیسازی صحیح علمی و جامع در حوزه سلامت، کسب وکارهای استارتاپی نقش بسیار مهمی در این فرآیند ایفا میکنند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این جشنواره برگزاری رویدادهای استارتاپی تخصصی به جهت شناسایی ظرفیتها در این حوزه و همین طور حمایت از کسب وکارهای نوپا است.
مروج عنوان کرد: در هفتههای آتی محورها و جزئیات این رویدادها منتشر خواهد شد که علاقهمندان میتوانند تیمها و ایدههای خود را در سامانههایی که در سایت جشنواره قرار میگیرد ثبت نام کنند.
به گفته وی، تیم کمیته استارتاپ ویکندهای جشنواره با تشکیل جلسات متعدد با اتحادیه کسب وکارهای دیجیتال و صاحبنظران در این عرصه در حال بارش افکار به جهت انتخاب متدهای مناسب داوری و منتورینگ برای کسب وکارهای نوپای شرکت کننده در طول جشنواره است.
مروج با بیان اینکه در شهریور ماه شاهد یک رویداد متفاوت و کمنظیر در حوزه کسب و کارهای نوپای سلامت در کشور خواهیم بود، افزود: مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی رسانههای دیجیتال سلامت نیمه مهر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.
اخبار و اطلاعات جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.