ماهان شبکه ایرانیان

گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

نجات غریقی که ۴ بار اسکار را به خانه برد+عکس

"کلینت ایستوود" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که تاکنون بیش از ۱۰ بار نامزد جایزه اسکار شده، پیش از اینکه به بازیگری و کارگردانی روی آورد در شغل دیگری مشغول به کار بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "کلینت ایستوود" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که تاکنون بیش از 10 بار نامزد جایزه اسکار شده، پیش از اینکه به بازیگری و کارگردانی روی آورد در شغل دیگری مشغول به کار بود.
 
کلینت ایستوود 
 
کلینت ایستوود به‌خاطر دو فیلم نابخشوده و عزیز میلیون دلاری علاوه بر نامزدی‌اش برای دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر، توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهترین فیلم را برای خود کسب کند.
 
از فیلم‌های مشهور وی می‌توان به این موارد اشاره نمود: دارشان بزن (1968)، یاغی، خوزیس والز (1976)، فرار از آلکاتراز (1979)، فایرفاکس (1982)، روی خط آتش (1993)، پرچم‌های پدران ما (2006)، نامه‌هایی از ایوجیما(2006)، گرن تورینو (2008).
 
کلینت ایستوود 
 
 4 بار برنده و 10 بار نامزد جایزه اسکار، 3 بار برنده و 12 بار نامزد جایزه گلدن گلوب و برنده جایزه جشنواره فیلم کن. کلینت ایستوود، بی شک جز پرافتخارترین سینماگرانی است که پیش از ورود به دنیای سینما به عنوان نجات غریق در استخر کار می‌کرد.
 

 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان