ماهان شبکه ایرانیان

در بسته اخبار اجتماعی امروز ایسنا بخوانید:

تغییر کار ادارات استان تهران، دستگیری سلطان سکه،ادامه خاموشی‌ها در صورت عدم صرفه‌جویی و...

تغییر کار ادارات استان تهران، ادامه خاموشی‌ها در تهران درصورت عدم صرفه جویی شهروندان، شکایت وزارت بهداشت از رییس انجمن واردکنندگان خودرو، نظر ابتکار درباره ازدواج دختران بدون اذن پدر، ادعای ابردزدی مبنای علمی ندارد و دستگیری مردی با ۲ تن سکه در تهران سر تیتر برخی از مهمترین اخبار امروز اداره اجتماعی ایسنا است.

تغییر کار ادارات استان تهران، دستگیری سلطان سکه،ادامه خاموشی‌ها در صورت عدم صرفه‌جویی و...

به گزارش ایسنا، اداره اجتماعی امروز (13 تیر ماه) 60 خبر را روی خروجی خود منتشر کرده‌ است که برخی از آن‌ها در ادامه آمده است:

ساعت کار ادارات استان تهران از ساعت 6 تا 14 شد

در بخشنامه استانداری تهران به کلیه‌ دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و کلیه نهادهای عمومی غیردولتی و شهرداری‌های استان آمده است که ساعت کار ادارات مستقر در استان تهران به استثناء مراکز خدمات‌رسان تا پایان تیرماه سال جاری از ساعت 6 شروع می‌شود و ساعت 14 پایان می‌یابد.

دستورالعمل جدید حمل و نقل دانش آموزی ابلاغ شد

مرتضی ضامنی - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور- از بازنگری و اصلاح دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی خبر داد و گفت: دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی در دستور کار قرار گرفت و پس از اصلاح، توسط وزیر کشور هفته گذشته ابلاغ شد که کار مشترکی میان وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش است.

ادامه خاموشی‌ها در تهران درصورت عدم صرفه جویی شهروندان

عیسی فرهادی -فرماندار تهران- با تاکید بر لزوم کاهش 10 درصدی مصرف برق در تهران افزود: اگر شهروندان این کاهش 10 درصدی را در دستورکار قرار ندهند ناگزیر خاموشی ها در تهران ادامه خواهد داشت.

تذکر یک عضو شورای شهر درمورد زمان و نحوه آبیاری فضای سبز پایتخت

حجت نظری -عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران- به سازمان بوستان‌ها بابت نحوه و زمان آبیاری فضای سبز پایتخت در روزهای کم آبی تذکر داد.

حذف تخت‌های VIP از بیمارستان‌های خصوصی/تخلف 2 بیمارستان بزرگ در پایتخت

دکتر علیرضا عسگری -مدیرکل نظارت بر اعتباربخشی و امور درمان معاونت درمان وزارت بهداشت- از ممنوعیت فعالیت تخت‌های VIP در بیمارستان‌های خصوصی خبر داد و گفت: برخلاف مصوبه هیات وزیران شاهد بودیم در برخی بیمارستان‌های خصوصی تخت‌های VIP ایجاد کرده و برای آنها تعرفه‌های بدون حساب و کتاب تعریف می‌کردند.

وزارت بهداشت بجز آمبولانس، خودروی دیگری وارد نمی‌کند

دکتر عباس زارع نژاد -رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت- درباره دریافت 18 میلیون یورو ارز توسط این وزارتخانه برای واردات خودروی خارجی توضیح داد و گفت: وزارت بهداشت به جز آمبولانس و خودروهای امدادی، خودروی دیگری وارد نمی‌کند.

شکایت وزارت بهداشت از رییس انجمن واردکنندگان خودرو

دکتر زارع نژاد -رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت‌ بهداشت- با رد اظهارات رییس انجمن وارد کنندگان خودرو که گفته بود ما این آمبولانس‌های گفته شده را ندیدیم، گفت: وزارت بهداشت از رییس انجمن واردکنندگان شکایت می‌کند و ایشان باید اظهارات خود را ثابت کند و بگوید وزارت بهداشت به‌جز خودروهای امدادی چه خودروی دیگری وارد کرده است.

ماجرای شرکت دخانی آمریکایی و هشدار وزیر بهداشت به شریعتمداری

اگر در را به روی صنعت دخانیات ببندید، آنها از راه دیگری وارد می‌شوند؛ محصولِ تقریبا جدید شرکت‌های دخانیات این موضوع را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که آنها چگونه برای حفظ مشتریان خود تلاش می‌کنند. اخیرا نامه‌ای سرگشاده از سوی وزیر بهداشت خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشته شده که در آن نسبت به محصول جدید شرکت فیلیپ موریس – شرکت آمریکایی تولید کننده دخانیات- هشدار داده شده است.

شناسایی زنان ایرانی دارای همسرافغان درافغانستان/ نظر ابتکار درباره ازدواج دختران بدون اذن پدر

معصومه ابتکار -معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده- از همکاری وزارت امور خارجه با این نهاد برای تهیه گزارشی به منظور شناسایی زنان ایرانی که زیر سن قانونی و بدون شناسنامه با اتباع بیگانه ازدواج کرده‌اند خبر داد و از شرایط بد زندگی این زنان که اغلب در افغانستان به سر می‌برند اظهار تاسف کرد.

تعداد معتادان ثابت و تظاهر به اعتیاد افزایش یافته است

به گفته دکتر پرویز افشار -سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر-، رقم خام معتادان حاضر در کشور در سال‌های گذشته ثابت بوده است، در حالی که تظاهر به اعتیاد در جامعه ایران افزایش داشته است.

آغاز نقل و انتقال فرهنگیان در تهران از اواخر تیر/ واریز قسط اول پاداش بازنشستگان 96در ماه جاری

عباسعلی باقری -مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران- با بیان اینکه بخشنامه نقل و انتقالات بین منطقه‌ای فرهنگیان در پایتخت دهه آخر تیر صادر و شروع خواهد شد، گفت: ابتدا باید نتیجه نقل و انتقالات از خارج استان مشخص شود تا بتوانیم بر اساس آن برای نقل و انتقال و توزیع بین منطقه‌ای برنامه‌ریزی کنیم.

ادعای ابردزدی مبنای علمی ندارد

به دنبال اظهارات مطرح شده در مورد دزدیدن ابرهای ایران توسط اسرائیل، داود پرهیزکار -رئیس سازمان هواشناسی کشور- تاکید کرد: این اظهارات پایه علمی ندارد، چون دستکاری جو توسط بشر ممکن نیست. برای همین مدعیان ابردزدی باید ادعای خود را در جمع کارشناسی به اثبات برسانند.

اهمیت تاب‌آوری در جوامع شهری/ شهرها در آینده با حوادث بیشتری روبه رو می‌شوند

شاهین فتحی -معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر- با اشاره به اینکه در آینده جمعیت‌های شهری از روستایی پیشی خواهد گرفت توجه به تاب‌آوری در حوزه شهری را مهم عنوان کرد.

دستگیری مردی با 2 تن سکه در تهران

 سردار حسین رحیمی -رییس پلیس تهران- از دستگیری مردی با 2 تن سکه در تهران خبر داد و گفت: فردی معروف به «سلطان سکه» که سال 96 حدود 2 تن سکه را از سطح بازار جمع کرده بود، دو شب پیش در عملیات پلیس دستگیر شد.

آیا سرگرمی می‌تواند انگیزه سرقت باشد؟

خبر دستگیری 2باند 19 نفره سرقت تلفن همراه که طیف سنی نوجوانان و جوانان 16تا22 ساله را شامل می‌شد و همچنین کلاهبرداری میلیونی دانش آموزی 15 ساله از 600نفر به بهانه عضویت در سایتی غیر اخلاقی، ضرورت آسیب شناسی پایین آمدن سن جرائم را بیشنر می‌کند به طوری که اقلیما پدر مددکاری اجتماعی ایران به بررسی ابعاد و علل کاهش سن جرائم پرداخته و می‌گوید: هیچ کس برای تفریح و سرگرمی دزدی نمی‌کند و باید از دیدگاه "دزدی معلولی از علت‌هاست" به جرائمی که به وقوع می‌پیوندد، نگاه کنیم.

به گزارش ایسنا پربازدیدترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است:

ساعت کار ادارات استان تهران از ساعت 6 تا 14 شد

دستگیری مردی با 2 تن سکه در تهران

ادعای ابردزدی مبنای علمی ندارد

ادامه خاموشی‌ها در تهران درصورت عدم صرفه جویی شهروندان

شناسایی زنان ایرانی دارای همسرافغان درافغانستان/ نظر ابتکار درباره ازدواج دختران بدون اذن پدر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان