ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس:

درخواست تخصیص ارز دولتی از سوی پرسپولیس و استقلال مضحک است

تبریز - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: درخواست باشگاه های ورزشی پرسپولیس و استقلال از بانک مرکزی برای تخصیص ارز دولتی جهت قرارداد و خرید بازیکنان خارجی مضحک است.

درخواست تخصیص ارز دولتی از سوی پرسپولیس و استقلال مضحک است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن نژاد عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به تقاضای باشگاه های ورزشی پرسپولیس و استقلال به دریافت ارز دولتی، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مضحک ترین اخباری که شنیده ایم این است که باشگاه های ورزشی پرسپولیس و استقلال از بانک مرکزی ارز دولتی خواسته اند تا با بازیکنان خارجی قرارداد منعقد کنند.

وی افزود: عمده درخواست این باشگاه ها برای دریافت ارز دولتی پرداخت بدهی بازیکنان خارجی و قرارداد با بازیکنان جدید است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس ادامه داد: متاسفانه در هیچ کجای دنیا ندیده ایم ارزی که برای تامین نیازهای مردم و کالای اساسی و ضروری کشور برای باشگاه های ورزشی هزینه می کنند؟ مگر بازیکنان ایرانی نمی توانند بازی کنند که نیاز به بازیکنان بی کیفیت خارجی داریم؟

حسن نژاد با انتقاد از اینکه ساز و کار مناسبی برای تخصیص ارز دولتی از سوی دولت تعیین نشده است، گفت: انتظار داشتیم دولت ساز و کاری برای تخصیص ارز معیین کند تا شرکت ها به جای کالاهای لوکس و غیرضروری آنچه را که اکنون در کشور به آن نیازمندیم وارد می کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به موضوع درخواست باشگاه های ورزشی پرسپولیس و استقلال برای تخصیص ارز دولتی با حساسیت کامل ورود می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی بنا به درخواست باشگاه های ورزشی پرسپولیس و استقلال ارز دولتی در اختیار آنها قرار دهد یعنی تخلف کرده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس تصریح کرد: در صورتی که دستگاه های ذی ربط ارزی در اختیار این باشگاه ها قرار دهند نه تنها متخلف بوده اند بلکه مجلس شورای اسلامی به طور قاطع از این تخلف چشم پوشی نمی کند و متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان