ماهان شبکه ایرانیان

انواع جا مجله ای، ۱۵ مدل برای مجله های سرگردان در خانه!

می توان حدس زد گاهی به روزنامه و یا مجله هایی که خوانده اید نیاز دارید، بله! می دانم گوشه ای از کتابخانه تان قرار می دهید؛ اما خدا نکند به آنها نیاز داشته باشید، مگر پیدایشان می شود؟! پس بهتر است یک فضای جمع و جور را به آنها اختصاص دهید؛ این فضا را می توانید با ایده های خودتان، متناسب با ابعاد و اندازه ای که نیاز دارید، بسازید و یا از ابزارها و وس ...

می توان حدس زد گاهی به روزنامه و یا مجله هایی که خوانده اید نیاز دارید، بله! می دانم گوشه ای از کتابخانه تان قرار می دهید؛ اما خدا نکند به آنها نیاز داشته باشید، مگر پیدایشان می شود؟! پس بهتر است یک فضای جمع و جور را به آنها اختصاص دهید؛ این فضا را می توانید با ایده های خودتان، متناسب با ابعاد و اندازه ای که نیاز دارید، بسازید و یا از ابزارها و وسایل موجود در بازار تهیه کنید. اگر دنبال ایده هستید و یا می خواهید با جامجله ای های موجود بازار آشنا شوید در این مطلب از راهنمای خرید انواع آن را ببینید.

برای تهیه محصولات معرفی شده کافی است بر روی عکس مورد نظر کلیک کرده و به اطلاعات تماس فروشنده دسترسی پیدا کنید و یا درخواست تان را در بخش سفارش کالا و خدمات ثبت کنید.

جامجله دیواری

جا مجله ای ساده و مدرن

در بین سبک های دکوراسیون، با سبک مدرن کمی خلاقانه رفتار کنید اما ساده! همانطور که در تصویر می بینید برای نظم دهی کتاب و مجله در فضای مدرن، با استفاده از چند قطعه چوب که با رنگ محیط همخوانی دارد، طرحی کاربردی را اجرا کرده اند؛ از سمتی این جا مجله ای مدرن بر روی دیوار نصب شده است تا فضایی از زمین را اشغال نکند، پس اگر متراژ منزل تان کم است، می تواند انتخاب خوبی برای تان باشد.

جا مجله ایستاده

جا مجله ای ایستاده

همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید طراحی خلاقانه، ساده و کاربردی برای جای مجله و روزنامه بکار گرفته شده است که می تواند مناسب سبک مدرن باشد؛ متاسفانه برخی از این طراحی های خاص تولید نمی شود و معمولا باید فرد و یا گروهی را پیدا کنید که سفارشی برای شما بسازد. از سمتی حواستان باشد! اگر محدودیت فضا ندارید به فکر جا مجله ای ایستاده باشید که مبادا دست و پا گیرتان شود.

جا مجله ایستاده

استند مجله و نشریات

استند مجله یکی از ابزارهای کاربردی در دنیای نشریات و ارگان های اداری است؛ اما با توجه به سبک و طرح هایی که در بازار تولید می شود، ممکن است برای اتاق کار شخصی تان به عنوان یک نظم دهنده، بکار بیاید. 

جا مجله چوبی

 

جا مجله چوبی

جا مجله چوبی

جا مجله چوبی

جا مجله ای برای میز کار

اگر شما هم به دنبال یک نظم دهنده برای کتاب و مجله های روی میزتان هستید، سعی کنید به دنبال ایده های کاربردی باشید که تکمیل کننده دکوراسیون اتاق تان باشد؛ در واقع با یک تیر دو نشان بزنید! چراکه آنوقت مجله های شما حکم یک عنصر دکوری را پیدا می کند. اما نکته ای که باید حواستان باشد؛ جا مجله ای برای میزکارتان انتخاب کنید که فضای زیاد اشغال نکند اما اگر میزتان کوچک است از فضای زیر، کنار و روی دیوار که به صندلی میزتان نزدیک باشد، استفاده کنید.

جا مجله فلزی

جا مجله فلزی

جا مجله فلزی

استند کتاب آدمک

استند کتاب آدمک

استند کتاب

استند کتاب

استند و بوکمارک آفتاب پرست

استند و بوکمارک آفتاب پرست

قیمت نامشخص

جا مجله ای فلزی

جا مجله ای فلزی در انواع مختلف دیواری و ایستاده وجود دارد که اگر محدودیت فضا دارید بهترین گزینه انتخابی شما می تواند جا مجله ای دیواری باشد؛ اما چه طرح و نقشی در بازار می توانید پیدا کنید؟ در واقع بعضی از تولید کنندگان طرح های خاص تولید می کنند که متاسفانه در بازار کم است و باید کلی بازارگردی کنید و یا سفارشی تهیه نمایید.

جا مجله پلاستیکی

جا مجله پلاستیکی

جا مجله پلاستیکی

جا مجله ای پلاستیکی

یکی از ارزانترین نظم دهنده هایی که می توانید برای روزنامه و مجله هایتان خرید کنید، جا مجله ای پلاستیکی است؛ در واقع مشابه همان پوشه های محکمی (فولدر) است که در لوازم التحریر ها معمولا وجود دارد؛ البته اگر کمی بگردید، ممکن است تعدادی طرح متفاوت از آن را نیز بیابید.

در صورتی که قصد تهیه محصولی مشابه نمونه های موجود در عکس را دارید؛ می توانید از طریق سفارش آنلاین خدمات و کالا در چیدانه اقدام نمایید!


نویسنده: زهرا السادات حسینی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان