ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

حرکت با شتاب توأم با برنامه‌ریزی موتور توسعه خوزستان است

اندیمشک - رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت با شتاب توأم با برنامه‌ریزی مستمر، موتور توسعه اندیمشک، خوزستان و کشور خواهد بود.

حرکت با شتاب توأم با برنامه‌ریزی موتور توسعه خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر شامگاه جمعه فریدون حسنوند در آیین گرامی داشت روز دهیار در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک، وحدت را عامل پیشرفت و رضایت‌مندی دانست و عنوان کرد: وحدت دستگاه‌های اجرایی فصلی نو برای خدمت به مردم و عمران اندیمشک تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حرکت با شتاب مستمر همراه با برنامه‌ریزی موتور توسعه خواهد بود افزود: باید با اطلاع وشناخت از ظرفیت هر منطقه و محله راه را برای پیشرفت شهرستان، استان و کشور هموار کرده و با توجه به ظرفیت‌ها توسعه پایدار و آبادانی را به ارمغان آورد.

حسنوند گفت: باید بدانیم هر منطقه با توجه به ظرفیت‌های خود امکان توسعه و حرکت در مسیر آبادانی را دارد و برای توسعه هر شهر و منطقه باید با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های موجود شهری نگاهی متفاوت، همراه با برنامه‌ریزی، کار کارشناسی و مجاهدت داشت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید توسعه اندیمشک را با ایده، تفکر و برنامه‌ریزی با توجه به ظرفیت‌های روستایی شهرستان مبتنی بر ایجاد زمینه مناسب برای اشتغال فعال، توسعه پایدار و عمران شهرستان برنامه‌ریزی کرد.

وی تصریح کرد: باید مناطق با یک صدای واحد و همراه برنامه‌ریزی انجام شود و زمینه توسعه پایدار را برای مناطق شهری و روستایی فراهم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان