گزارش تمرین امروز استقلال؛

از حضور عضو هئیت مدیره تا جلسه سرمربی با توفیقی

عضو هیئت مدیره استقلال در تمرین عصر امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد و دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

از حضور عضو هئیت مدیره تا جلسه سرمربی با توفیقی

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز آبی پوشان از ساعت 18 در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

* عباسی ملکی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در تمرین حاضر شد و پس از گفتگو با سرمربی استقلال، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد  

* پندار توفیقی دبیر هیات مدیره هم در تمرین حاضر شد و دقایقی با وینفرد شفر به طور خصوصی صحبت کرد. صحبت های این دو بیشتر در خصوص وضعیت مامه تیام، ووریا غفوری، امید ابراهیمی و مجید حسینی بود که سرمربی استقلال به شدت پیگیر وضعیت این چهار بازیکن است.

* داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلال که این روزها گفته می شود باید استقلال را ترک کند در تمرین حاضر شد و پس از خوش و بش با بازیکنان، دقایقی را با وینفرد شفر و توفیقی صحبت کرد.

* سرمربی استقلال که صبح امروز به تهران بازگشته بود قبل از شروع تمرین دقایقی با دستیاران خود در خصوص تمرینات دو روز گذشته صحبت کرد و سپس ضمن خوش و بش با بازیکنان و ابراز رضایت از وضعیت داریوش شجاعیان، تمرینات را به عهده گرفت.

* پس از صحبت های سرمربی آبی پوشان، بازیکنان حدود 30 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز به کارهای بدنی پرداخته، سپس محور اصلی تمرینات، مرور کارهای تاکتیکی بود که سرمربی استقلال و دستیارانش به دقت زیر نظر داشته و از بازیکنانشان می خواستند با دقت تمام این تمرین را انجام دهند.

* بخش بعدی تمرین آبی پوشان یک فوتبال درون تیمی بود که سرمربی استقلال در اواسط بازی، بازیکنان را به دور خود جمع کرد و نکات فنی را به آنان گوشزد کرد.

* آیتم پایانی تمرین اختصاص به کارهای بدنی و سرد کردن داشت که مربی بدنساز از بازیکنان می خواست کارهای بدنی شان را با جدیت بیشتری انجام داده تا از آمادگی کامل برخوردار شوند.

* تیم فوتبال استقلال تهران فردا تمرینات خود را جهت آمادگی هر چه بیشتر برای شروع لیگ هجدهم در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر