ماهان شبکه ایرانیان

رسیدگی به ۲۲ شکایت مربوط به سفرهای جام جهانی

مسئول نظارت بر امور دفاتر خدمات مسافرتی تهران گفت: کمیسیون های رسیدگی به مشکلات مسافران برگزار و به ۲۲ شکایت مطرح شده مسافران پس از برگشت از سفرهای جام جهانی روسیه رسیدگی شد.

رسیدگی به 22 شکایت مربوط به سفرهای جام جهانی

مهدی عنبر مسئول نظارت بر امور دفاتر خدمات مسافرتی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به خبرنگار مهر گفت: ما فکر می کردیم که با حجم زیادی از گردشگران معترض پس از جام جهانی مواجه شویم اما این طور نبود و شکایت ها از خدمات سفر به روسیه عادی بود. با این وجود تا کنون به شکایت 22 نفر در ارتباط با سفر  روسیه در کمیسیون های مربوط به شکایات سفر رسیدگی کرده ایم. 

وی ادامه داد: هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی گزارش هایی می شنیدیم مبنی بر اینکه اتفاقات خوبی نمی افتد و مسافران دچار مشکل هستند. و یا خدمات هتل مناسب نبوده است به همین دلیل فکر می کردیم با اعتراضات زیادی مواجه می شویم اما در چند روزی که پس از پایان مسابقات ایران تا کنون شکایت ها را مورد بررسی قرار دادیم به این نتیجه رسیدیم که آمارها و اعتراض ها زیاد نبود. 

عنبر با بیان اینکه ما تقریبا هر روز کمیسیون رسیدگی به شکایات را داریم که بخشی از آنها مربوط به جام جهانی است، بیان کرد: برخی از شکایت ها مطرح شده درباره ترانسفر بی شهرها و وضعیت هتلهای روسیه بوده است. برخی هم درباره FANID مشکلاتی داشتند و می گفتند که به آنها تعلق نگرفته است برخی از افراد هم به پرواز نرسیده بودند که البته در این باره خودشان مقصر بودند و آژانسها مشکلی نداشتند.

وی گفت: زمانی که مسافران قرارداد می بندند باید به این نکته توجه کنند که چه خدماتی می گیرند برخی از شکایت ها پیرو این است که مسافر بیشتر از آنچه که در قراردادش آمده خدمات طلب می کند و یا اینکه تصور می کند باید خدمات هتل 5 ستاره را در هتل 3 ستاره بگیرد به همین دلیل مواردی داشته ایم که گفته اند هتل مناسب نبوده و خودمان هتل را تغییر داده ایم. البته باید آژانسداران در این مواقع به مسافر بگویند که مثلا شرایط شهری مانند کازان اقامتگاههای خیلی مناسبی ندارد  تا مسافر نیز آگاه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان