ماهان شبکه ایرانیان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

فراکسیون ولایی به دنبال استیضاح وزرا و سؤال از روحانی نیست

دامغان - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه امروز باید همدلی در بین قوا تقویت شود، گفت: فراکسیون ولایی به دنبال استیضاح وزرا و سؤال از روحانی نبوده و نیست.

فراکسیون ولایی به دنبال استیضاح وزرا و سؤال از روحانی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی صبح شنبه در دومین نشست شورای اداری دامغان در سال جاری و در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابیان اینکه فراکسیون ولایی مجلس به دنبال استیضاح وزرا و سؤال از رئیس‌جمهور نبوده و نیست، اظهار داشت: با  برخورد خوب همراه با همگرایی و همدلی کارها زیر پرچم ولایت در حال سپری شدن است و این روند تقویت می‌شود.

وی بابیان اینکه شیعه حضرت علی(ع) باید پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد تا به هدف و مقصود خود دست پیدا کند، تأکید کرد: دولت در تلاش است مشکلات را برطرف کند و ما معتقد هستیم تقویت و حمایت از دولت ضروری است که خوشبختانه امروز هماهنگی و همدلی خوبی در بین روسای سه قوه وجود دارد.

ضرورت استفاده از انرژی برق آبی

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و قدرت در منطقه قرار دارد، گفت: امروز آمریکا به‌زانو درآمده و ترامپ در سطح بین‌المللی منزوی است حال‌آنکه جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشور دنیا محسوب شده و ما از این بابت به خود می‌بالیم.

حسن بیگی بخش دیگری از سخنان خود را به مقوله خشک‌سالی و کمبود برق اختصاص داد و گفت: در حال حاضر سه هزار مگاوات برق‌آبی کشور وجود دارد که از آن استفاده نمی‌شود حال‌آنکه استفاده از ظرفیت‌های این حوزه می‌تواند به‌ مقوله انرژی کمک‌های شایانی کند.

وی در پایان و با اشاره به اینکه 30 میلیارد تومان از اعتبارات سال جاری استان سمنان درون استانی و مابقی را اعتبارات ملی تشکل می‌دهد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بکوشند تا در حوزه تخصیص این منابع و اعتبارات با مشکلاتی روبرو نشویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان