نعمت الله ترکی:

بیشترین اجرای مصوبات سفر استاندار در شهرستان بهارستان بود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: شهرستان بهارستان با ۱۰۰ درصد اجرا بیشترین میزای اجزای مصوبات سفر استاندار را در بین شهرستان ها دارد.

بیشترین اجرای مصوبات سفر استاندار در شهرستان بهارستان بود

بیشترین اجرای مصوبات سفر استاندار در شهرستان بهارستان بودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به پیگیری اجرای مصوبات سفر استاندار تهران به ١٦ شهرستان استان اظهار کرد: در پی سفر استاندار تهران به شهرستان های استان، ٧٣٠  مصوبه تعیین شد که جلسات پیگیری اجرای مصوبات ١٣ شهرستان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکنون انجام شده است.

وی افزود: شهرستان بهارستان با ١٠٠ درصد اجرای تعهدات تا خردادماه ٩٧ ، بیشترین میزان اجرای مصوبات سفر استاندار را در بین شهرستان های استان به جز تهران، ری و شمیرانات دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار به ٥٢٩ مصوبه در  ١٦ شهرستان  استان تهران به جز تهران، ری و شمیرانات تعلق گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به رعایت اصل تطبیق برنامه های اقتصاد مقاومتی استان با برنامه ششم توسعه اشاره و تصریح کرد: از سال ٩٧ توازن منطقه ای در بخش عمرانی و برنامه ریزی در بودجه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اصل بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در سال ٩٧ ادامه داد: بودجه جاری استان تهران ٦٥٠ میلیارد تومان است که ٥٠٠ میلیارد تومان آن صرف پرداخت حقوق و دستمزد (پیمانی،رسمی و قراردادی) می شود.

ترکی با اشاره به اصلاح هزینه بودجه جاری در دستگاه ها برای سال ٩٧ افزود:دولت تدبیر و امید شفاف ترین بودجه جاری و عمرانی را از سال٩٢ تاکنون داشته است.

نوربخش عسگری معاون هماهنگی امور برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه جلسه براساس گزارش ارائه شده، به منابع در نظر گرفته شده برای تکمیل طرح های کشاورزی،حمل و نقل عمومی،کارورزی و جوانان،بازسازی و نوسازی صنایع و اشتغالزایی نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ٥٤ درصد درآمد کشور را استان تهران تامین می کند، افزود: رشد اعتبارات مصوب استانداری تهران در سال ٩٧ نسبت به ٩٢، ١١٨ درصد است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: کارشناسان دستگاه های اجرایی استان تهران می توانند بودجه ریزی عملیاتی را در سطح کشور مدیریت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر