ماهان شبکه ایرانیان

تا دقیقه ۳۰؛ قطر صفر - ایران صفر / بازی هجومی ملی‌پوشان ایران

تیم ملی فوتبال ایران در ششمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال قطر رفته است.

تا دقیقه 30؛ قطر صفر - ایران صفر / بازی هجومی ملی‌پوشان ایران

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته ششم مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، از گروه A تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف تیم ملی فوتبال قطر رفته است. در ادامه گزارش لحظه به لحظه این دیدار را میخوانید:

دقیقه29، پرتاب اوت توسط حاج صفی روی دروازه قطر، آزمون را در فرصت بسیار خوبی قرار داد اما ضربه مهاجم جوان ایرانی با دخالت دروازبان حریف به کرنر رفت.

دقیقه27، ارسال روی دروازه ایران فرصت بسیار خوبی برای تاباتا ایجاد کرد اما بیرانوند با حرکت خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه22، خطای مرتضی پورعلی‌گنجی پشت محوطه جریمه روی تاباتا، قطری ها را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد و در ادامه تاباتا نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضرب این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه13، ابراهیم ماجد پشت محوطه جریمه تیمش روی سرداز آزمون مرتکب خطا شد و داور بازی نیز یک ضربه ایستگاهی به سود ایران اعلام کرد. در ادامه علیرضا جهانبخش پشت توپ قرار گرفت اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه6، میلاد محمدی بعد از خطا که روی بازیکن حریف، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 5، در ادامه باز هم سردار آزمون فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه حریف به دست آورد و درحالی که با دروازبان حریف تک به تک شده بود نتوانست از آن استفاده کند و در ادامه کریم انصاری فرد هم نتواست از توپ برگشتی به خوبی استفاده کند تا نتیجه بدون گل باقی بماند.

دقیقه3، در ده دقیقه نخست دیدار شاهد بازی هجومی از هر دو تیم بودیم. در اوایل بازی سرداز آزمون حرکت خوبی را انجام داد تا ایران صاحب یک فرصت گلزنی شود اما این موقعیت با هوشیاری مدافعان قطر از دست رفت.

ساعت 20:30، دیدار قطر و ایران آغاز شد.

تیم ملی فوتبال ایران امروز با ترکیب  علیرضا بیرانوند ، میلاد محمدی ، احسان حاج صفی  (کاپیتان) ، سعید عزت اللهی ، مرتضی پورعلی گنجی ، کریم انصاری فرد ، پژمان منتظری، مهدی طارمی ، علیرضا جهانبخش ، سردار آزمون و وریا غفوری به میدان رفت.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان