رییس کلانتری ۱۷۰ کهریزک خبر داد؛

همدست ناتاشا به دام افتاد/ زورگیری از کارگران و پیک های موتوری، منبع درآمد روزانه یک و نیم میلیون تومانی

سرگرد شریفی گفت: یکی از اعضای باند ناتاشا در کهریزک به دام پلیس افتاد و به انواع سرقت های خود اعتراف کرد.

همدست ناتاشا به دام افتاد/ زورگیری از کارگران و پیک های موتوری، منبع درآمد روزانه یک و نیم میلیون تومانی

همدست ناتاشا به دام افتاد/ زورگیری از کارگران و پیک های موتوری، منبع درآمد روزانه یک و نیم میلیون تومانیبه گزارش  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد ابراهیم شریفی رییس کلانتری 170 کهریزک در رابطه با دستگیری یکی از اعضای باند ناتاشا گفت: به دنبال چند فقره سرقت به عنف توسط دو سرنشین یک موتورسیکلت آپاچی سفید که در حین سرقت صورت های خود را پوشانده بودند و در جنوب تهران اقدام به چند مورد زورگیری کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران ما قرار گرفت و گشت زنی هدفمند ما در محدوده سرقت ها آغاز شده تا دستگیری سارقان انجام شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اظهارات شاکیان در خصوص مشخصات ظاهری هر دو سرنشین موتورسیکلت، یکی از واحد های گشت کلانتری 170 موفق شد موتورسیکلت مورد نظر را در مسیر مجیدآباد به سمت قلعه شیخ شناسایی کند، اما هر دو متهم به محض دیدن ماموران اقدام به فرار کردند.

رییس کلانتری 170 کهریزک در ادامه گفت: پس از بی توجهی متهمان به دستورات مکرر ایست پلیس و تلاش آنها برای فرار، ماموران پلیس با رعایت قانون و بکارگیری از سلاح اقدام به 7 شلیک هوایی کردند که سرانجام در حالی که تعادل موتورسیکلت متهمان به هم خورده بود، موفق به دستگیری یکی از دو متهم شدند و ترک نشین آن متواری شد.

سرگرد شریفی با بیان اینکه متهمان پلاک موتورسیکلت موردنظر را مخدوش کرده بودند گفت: پس از دستگیری راکب و بررسی پلاک موتورسیکلت، مشخص شد که موتورسیکلت حدود 2 ماه قبل به سرقت رفته بود و متهمان برای سرقت و زورگیری های خود از موتورسیکلت های سرقتی استفاده می کردند.

وی افزود: همکاران ما در بازرسی از متهم دستگیر شده 4 دستگاه موبایل و یک چاقو کشف کردند.

سرگرد شریفی با اشاره به همکاری یکی از مجرمان سابقه دار با متهم دستگیر شده که تبحر زیادی در سرقت موتورسیکلت های خاص داشت گفت: متهم دستگیر شده در اعترافاتش با اشاره به زورگیری های یک ساله اخیر خود، به همکاری یکی از متهمان سابقه دار و حرفه ای به نام ناتاشا اعتراف کرد که با همکاری او اقدام به سرقت موتورسیکلت های پرشتاب از خیابان های شمال شهر کرده و با آنها دست به زورگیری از افراد در حومه شهر تهران می کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد ناتاشا تبحر خاصی در باز کردن قفل و روشن کردن موتورسیکلت های خاص و پرشتاب داشته به طوری که با لگد به فرمان این موتورها میزده و اقدام به شکستن قفل فرمان این موتورها می کرده است. اعضای این باند موتورها را در مناطق شمالی شهر سرقت می کردند و پس از چند فقره زورگیری موتورهای سرقتی، نهایتاً با تغییر پلاک و شماره موتور، آن ها را به فروش می رساندند.

رییس کلانتری 170 کهریزک گفت: این افراد با مراجعه به زمین های اطراف و افاغنه ای که در این زمین ها مشغول به کار بودند اقدام به زورگیری و سرقت از این افراد می کردند به نحوی که با مراجعه به کارگران و درخواست خرید میوه از آنها در یک زمان مناسب با کارگران درگیر شده و از آنها خفت گیری و زورگیری می کردند.

وی در ادامه گفت: گاهی اوقات سارقان با سفارش دادن از رستوران ها و فست فود ها اقدام به خفت گیری و زورگیری از پیک های موتور سوار می کردند.

رئیس کلانتری 170 کهریزک درباره این فرد سابقه دار که به عنوان مغز متفکر در طرح ریزی سرقت های متعددی با باندهای مختلف فعالیت داشته است، گفت: با توجه به استعداد بالای او، لقب ناتاشا را که نام شخصیت متفکر در یکی از سریالهای پلیسی بوده به وی داده بودند.

سرگرد شریفی گفت: اعضای این باند روزانه بین 1.5 تا 2 میلیون تومان درآمد داشته اند و هریک از گوشی هایی را که به سرقت می بردند حدود 200 تا 300 هزار تومان به فروش می رساندند.

 

دستگیری عضو باند ناتاشا در جنوب تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان