ماهان شبکه ایرانیان

فتاح در شورای شهر تهران مطرح کرد:

علاقه‌مند بودم محسن هاشمی شهردار تهران شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ما علاقمند بودیم که محسن هاشمی به خاطر رأی مردم و سابقه‌ای که دارد شهردار شود.

علاقه‌مند بودم محسن هاشمی شهردار تهران شود

علاقه‌مند بودم محسن هاشمی شهردار تهران شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز سومین حضور بنده در شورا است و دو بار در مسئولیت‌های قبلی در صحن شورا حضور پیدا کردم و این نشان می‌دهد که بنده به نقش شوراها اعتقاد دارم. اگر شورا، شورا باشد می‌تواند تأثیرگذار و موثر در جامعه باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ما علاقه‌مند بودیم محسن هاشمی شهردار شود و این موضوع نیز به خاطر رأی مردم و سابقه وی بود، ولی نشد و در هر صورت نظر شورا بوده که به فرد دیگری رأی بدهد.

فتاح گفت: شورای پنجم افشانی را برای شهرداری تهران انتخاب کرد و بنده در زمانی که افشانی استاندار بود به معنای واقعی افشانی را یک مددکار می‌دیدم و خیلی به کمیته امداد کمک کرد.

وی اضافه کرد: افشانی یک امدادگر به تمام معناست و وقتی که از استانداری تودیع شد، به رغم دوره‌های گذشته هدایایی را دریافت کرد که 22 سکه بود. افشانی تمام سکه‌های دریافتی را به ایتام و زوج‌های جوان در استان فارس داده بود و این اقدام وی برای بنده یک درس است. البته اینکه امروز این مسئله را علنی کردم شاید راضی نبود.

فتاح افزود:  افشانی با هر موضع سیاسی که دارد ولایتمدار است و این موضوع را به بنده چند بار گفته است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می‌کند.

وی افزود: حتماً شورا و شهرداری یکی از بحث‌های مهم‌شان عمران است و در دوره قالیباف شهردار قبلی نیز کم این اقدامات انجام نشده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: به عنوان کسی که در کمیته امداد هستم، درخواست می‌کنم به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تهران بیشتر توجه شود.

فتاح تصریح کرد: بنده عضو کمیته اجتماعی هستم و تاکنون 6 جلسه این کمیته در حضور مقام معظم رهبری برگزار شده که بنده حضور داشتم و در جلسات کمیته اجتماعی تهران نیز شخصاً حضور پیدا کردم.

در حال تکمیل...

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان