مائده هژبری؛ از اینستاگرام تا بازداشت

خبر بازداشت مائده هژبری یکی از اینفلوئنسر های مطرح اینستاگرام از اخبار مهم روز های گذشته بود که واکنش های مثبت و منفی زیادی به دنبال داشت. پس از ایجاد این موج در شبکه های اجتماعی این سوال برای خیلی ها پیش آمده که مائده کیست و برای چه بازداشت شده است؟

برترین ها: خبر بازداشت مائده هژبری یکی از اینفلوئنسر های مطرح اینستاگرام از اخبار مهم روز های گذشته بود که واکنش های مثبت و منفی زیادی به دنبال داشت. پس از ایجاد این موج در شبکه های اجتماعی این سوال برای خیلی ها پیش آمده که مائده کیست و برای چه بازداشت شده است؟

مائده هژبری متولد 1380 در تهران و ورزشکار رشته پارکور و ژیمناستیک می باشد که چند سالی میشد در اینستاگرام به فعالیت مشغول شده بود و به عنوان مربی رقص عکس ها و کلیپ های رقص خودش را در پیج شخصی منتشر می کرد و از همین راه به صد ها هزار دنبال کننده دست پیدا کرده بود.

هژبری چند سالی است که در رشته ژیمناستیک فعالیت داشته و بعد از مدتی به ورزش پارکور روی آورد و به این رشته علاقه مند شد. پارکور را تحت نظر مربیان مجرب آموزش دید و فعالیتش را در این زمینه آغاز کرد.

بیوگرافی مائده هژبری دختر اینستاگرامی+ علت بازداشت

مائده به همراه افرادی چون الناز قاسمی و شاداب شکیب و … دیگر افراد در پیج هایشان رقص ها و کلیپ های خود در حال رقص را منتشر می کنند و فالوور های زیادی از این راه جذب کرده و درآمد میلیونی را به جیب می زنند.

نامبرده در مصاحبه خود علت این کار خود را فقط سرگرمی عنوان کرده و گفت: "با گروه و یا کسانی دیگری همکاری نکرده و قصدم فریب و یا ترویج بی بند و باری نبوده است و فقط افرای از من خوششان آمده بود و من هم با آهنگ های مختلف می رقصیدم. این کار را ابتدا برای سرگرمی چهار سال پیش انجام دادم اما بعد از مدتی متوجه شدم آمار فالوورهایم بالا می رود."

بازداشت به جرم انتشار کلیپ های رقص

مائده به همراه چند تن از کسانی چون الناز قاسمی که در اینستاگرام فعالیت داشتند توسط پلیس فتا دستگیر شدند و به قید وثیقه آزاد شدند.

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتابعد از سال جدید 97 اعلام کرد که در حال شناسایی بیش از 51 هزار صفحه اینستاگرامی هستیم که محتوای مستهجن و مبتذل با عکس ها و فیلم های ناهنجار دارند و اقدامات لازم برای شناسایی همه این پیج ها شروع شده است.

بیوگرافی مائده هژبری دختر اینستاگرامی+ علت بازداشت

هشدار پلیس فتا به دارندگان پیج های مبتذل

حال خبری مبنی بر دستگیری تعداد زیادی از شاخ های اینستاگرام منتشر شده و همه پیج های مبتذل که شناسایی شدند مسدود شده است.

اگر سری به پیج های این افراد بزنید با این پیام: صفحه حسب دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود گردید مواجه خواهید.

الناز قاسمی بعد از آزادی به کانادا رفته و از طریق وکیلش در حال پیگیری می باشد و لازم به ذکر است که تمام عکس‌ها و ویدیو‌های آن‌ها نیز پاک شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان