ماهان شبکه ایرانیان

لطفی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب:

سه برنامه کلان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی داریم

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات با اعلام اینکه سه برنامه کلان برای تبیین دستاوردهای انقلاب داریم، گفت: با برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به شیطنت‌های آمریکا پاسخ می‌دهیم.

سه برنامه کلان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی داریم

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نخستین نشست کارگروه‌های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: هدفمان این است که در این مقطع حساس با برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شیطنت‌های آمریکا که در پی سیاه نمایی و زیر سوال بردن کارآمدی نظام دینی است، پاسخ دهیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 80 درصد جامعه هدف ما افرادی هستند که انقلاب را درک نکرده اند و تلاشمان این است که واقعیت‌های دوران گذشته و حال را به این گروه عمدتا جوان منتقل کنیم تا از لغزش‌ها در امان باشند.

وی اضافه کرد: نخستین نشست کارگروه‌های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از این جهت مهم است که عدد چهل در اسلام به معنای پختگی و تکامل است از این رو این ستاد با حضور روسای 21 کارگروه تخصصی برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به همکاری همه ارکان نظام در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در قالب کارگروه‌ها تصریح کرد: در این کارگروه‌ها 3 برنامه کلان را شامل تبیین دستاوردهای انقلاب، تبیین کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی و شناسایی و پاسخ به شبهات در همه عرصه‌ها دنبال می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان