ماهان شبکه ایرانیان

آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروز ۹۶

«گشت۲» از مرز ۲ میلیارد عبور کرد/ «ماجرای نیمروز» در آستانه میلیاردی شدن

«ماجرای نیمروز» ظرف ۹ روز نمایش در تهران ۵۱۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۹۰ میلیون تومان دست یافت و در کل به فروش ۷۰۰ میلیون تومان رسید.

«گشت2» از مرز 2 میلیارد عبور کرد/ «ماجرای نیمروز» در آستانه میلیاردی شدن

به گزارش سینماپرس، فروش فیلم «سه بیگانه» به به مرز 600 میلیون تومان رسیده است. 

فیلم سینمایی «گشت 2» درتهران30 سالن در اختیار دارد و به فروش 1 میلیارد و 415 میلیون تومان دست یافت و در شهرستان به فروش 705 میلیون تومان نائل شد. این درحالی است که تعدادی از شهرستان ها تازه فیلم را به نمایش گذاشتند و در کل به فروش 2 میلیارد و 120 میلیون تومان دست یافته است.

فیلم « خوب بد جلف» در تهران به فروش 4 میلیارد و 545 میلیون تومان رسید و در شهرستان به فروش 2 میلیارد و 595 میلیون تومان دست یافت . در کل فروش فیلم به 7 میلیارد و 140 میلیون تومان دست یافت. 

فیلم «ماجرای نیمروز» شب گذشته در 14 سالن تهران و شهرستان به فروش فوق العاده رسید. این فیلم ظرف 9 روز نمایش در تهران 510 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 190 میلیون تومان دست یافت. و در کل به فروش 700 میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران 25 سالن در اختیار دارد و در شهرستان نیز 26 سالن به این فیلم اختصاص یافته است. 

براساس فروش مکانیزه «آباجان» به فروش 116 میلیون و 590 هزار تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به 99 میلیون و 670هزار تومان دست یافت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان