ماهان شبکه ایرانیان

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران:

هدفمان کسب سهمیه آسیاست/ تکلیف رفیعی را مدیرعامل مشخص می‌کند

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران گفت: می خواهیم روند رو به رشد خودمان را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنیم.

هدفمان کسب سهمیه آسیاست/ تکلیف رفیعی را مدیرعامل مشخص می‌کند

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت پیکان تهران در تمرینات پیش‌فصل گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. برنامه کادر فنی به نحوی بود که بازیکنان هر روز به شرایط ایده آل نزدیک شدند و حالا می توانند خودشان را آماده رقابت های لیگ برتر کنند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران که در کادر فنی این تیم نیز حضور دارد در ادامه افزود: فکر می کنم نتایج پیکان در دو فصل اخیر رضایت‌بخش بوده است و دیگر خبری از حضور مقطعی این تیم در لیگ برتر نیست. امیدوار هستیم امسال بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم تا روند پیشرفت باشگاه را هم حفظ کرده باشیم.

وی درباره بازیکنان خروجی خودروسازان تصریح کرد: برخی بازیکنان قصد داشتند به تیم‌های دیگر بروند که برایشان آرزوی موفقیت می کنیم. بعضی از آنها هم طبیعی بود که کادرفنی تصمیم بگیرد جانشینان دیگری را برایشان انتخاب کند. 

طهماسبی درباره حضور احتمالی سروش رفیعی در ترکیب پیکان تهران برای نیم فصل اول اذعان داشت: صحبت هایی در این زمینه صورت گرفته است اما هنوز چیزی قطعی نشده است. من در جریان جزئیات این موضوع نیستم. به هر حال رفیعی بازیکن خوبی است که می تواند در مدت زمانی کوتاه هم توانایی های خودش را نشان دهد. تصمیم گیری نهایی در این باره بر عهده مدیران باشگاه و آقای شیعی است تا این انتقال عملی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان