طراحی جدید پرچمدار آینده هوآوی

در هفته‌های گذشته گزارشی از کشور کره جنوبی منتشر شد که بر اساس آن هواوی در حال توسعه یک گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۹ اینچی OLED است. در همین گزارش به تولید پنل مورد نیاز هواوی توسط سامسونگ اشاره شده بود.

وب سایت کلیک - محمد قریشی: بر اساس پتنتی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، پرچمدار آینده هواوی از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار است.

در هفته های گذشته گزارشی از کشور کره جنوبی منتشر شد که بر اساس آن هواوی در حال توسعه یک گوشی هوشمند با نمایشگر 6.9 اینچی OLED است. در همین گزارش به تولید پنل مورد نیاز هواوی توسط سامسونگ اشاره شده بود.

پرچمدار آینده هواوی نسبت نمایشگر به بدنه بالایی دارد

در صورت صحت این گزارش شرکت سامسونگ تولید انبوه این پنل ها را در اواخر سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز می کند و هواوی از گوشی مجهز به این نمایشگر در سه ماهه چهارم 2018 و یا سه ماهه اول 2019 رونمایی می کند.

برخی از شایعات دستگاه مجهز به پنل OLED با ابعاد 6.9 اینچ را هواوی میت 20 پرو می دانند. به تازگی اطلاعات پتنت هواوی در اینترنت منتشر شده که به طراحی نمایشگر پرچمدار آینده هواوی اشاره می کند.

در تاریخ 5 فوریه هواوی این پتنت را به ثبت رسانده است. این پتنت در تاریخ 7 ژوئن تاییدیه دریافت کرده است. این پتنت یک گوشی هوشمند با طراحی تمام صفحه را به نمایش می گذارد.

پرچمدار آینده هواوی نسبت نمایشگر به بدنه بالایی دارد

در این پتنت شاهد حضور یک اسمارت فون با حاشیه های بسیار کم نمایشگر با فریم فلزی هستیم. این فریم های فلزی به وسیله چسب به بدنه دستگاه اضافه می شوند که مقاومت آن در برابر آب را در پی دارد.

فناوری توسعه یافته توسط هواوی علاوه بر گوشی های هوشمند می تواند در تبلت ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این تکنولوژی به سازنده اجازه می دهد که دستگاهی با ابعاد مشابه Vivo NEX و با نسبت نمایشگر به بدنه بالاتری را روانه بازار کند.

با توجه به این پتنت انتظار می رود پرچمدار آینده هواوی از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی برخوردار باشد. این احتمال وجود دارد که هواوی میت 20 پرو به نمایشگر 6.9 اینچی OLED مجهز شود (تجهیز گوشی هواوی میت 20 پرو به نمایشگر 6.9 اینچی OLED).

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان