معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد

۱۵۱۵ نفر از قضات آزمایشی مراحل تبدیل وضعیت از آزمایشی به رسمی را با موفقیت سپری نموده‌اند

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: ۱۵۱۵ نفر از قضات آزمایشی مراحل تبدیل وضعیت از آزمایشی به رسمی را با موفقیت سپری نموده‌اند.

1515فر از قضات آزمایشی مراحل تبدیل وضعیت از آزمایشی به رسمی را با موفقیت سپری نموده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد در سال 1394 تعداد 3297 نفر از قضات با وضعیت استخدامی آزمایشی در کشور مشغول بکار بوده‌اند که علی‌رغم اتمام دوره آزمایشی مدت‌ها در انتظار تبدیل وضعیت به استخدام قطعی قرار داشتند.
 
به منظور رفع مشکل مذکور اصلاحیه ماده 49 آیین‌نامه جذب و کارآموزی قضات تدوین و به تصویب ریاست محترم قوه قضاییه رسید.

در همین راستا از ابتدای سال 95 تا کنون، وضعیت علمی 3395 نفر از قضات آزمایشی با انجام اختبار علمی و عملکردی توسط هیئت‌های اعزامی مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج نهایی به تفکیک استان به کمیسیون نقل و انتقالات قضات اعلام شده است.
 
از این تعداد، وضعیت 36 نفر از قضات توسط هیئت‌های اعزامی شایسته تشویق و وضعیت 31 نفر ضعیف ارزیابی شده است. بدیهی است بررسی سایر صلاحیت‌ها و ویژگی‌های قضات جدیدالورود بر عهده دستگاه‌های نظارتی قوه قضاییه می‌باشد.

 شایان ذکر است از ابتدای آغاز این طرح تاکنون، 1515 نفر از قضات محترم با وضعیت آزمایشی با نظر موافق مرکز آموزش قوه قضاییه، مراجع نظارتی و دادگستری استان موفق به تبدیل وضعیت به صورت قطعی شده‌اند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر