کین: مراقب خودت باش!

جدال تلویزیونی روی کین و یان رایت

مکالمه جالب روی کین و یان رایت در برنامه شب گذشته شبکه ITV، واکنش های بسیاری را در اینترنت به همراه داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس شب گذشته با شکست مقابل کرواسی از رسیدن به فینال بازماند و نتوانست طلسم 52 ساله رسیدن به فینال را بشکند. در همین حین، روی کین، یان رایت و گری نویل، مهمان شبکه ITV بودند و دیدار شب گذشته را تحلیل می‌کردند که مکالمات آنها به سمت و سوی جالبی رفت. صحبت های کین پیش از دیدار و پس از بازی، به شکلی بود که تمایل زیادی به حضور انگلیس در فینال نداشت و از اینکه انگلیسی ها از رسیدن به فینال بازمانده بودند، خوشحال بود.

 

او پس از بازی گفت:" همه از فینال صحبت می‌کردند، از اینکه جام به خانه برمی‌گردد."

 

 

 

در همین حین، یان رایت وسط صحبت های کین پرید و گفت:" این چیزیست که تو فکر می‌کردی، ما به فینال فکر نمی‌کردیم، فقط شادی می‌کردیم. ما خوشحال بودیم ولی تو از اینکه ما به فینال برسیم خوشحال نبودی."

 

کین پاسخ داد:" من با خوشحالی شما مشکلی نداشتم ولی شما خیلی جوگیر شده بودید. از فینال صحبت می‌کردید، درباره اش برنامه ریزی می‌کردید."

 

رایت پاسخ داد:" نه اینطور نیست! چرا ما باید هیجان زده می‌شدیم."

 

این بحث ادامه پیدا کرد تا جایی که کین گفت:" تو یک مرد بالغ هستی و می‌دانی رسیدن به فینال چقدر سخت است!"

 

بحث آنها سپس وارد فاز دیگری شد که کین چپ چپ به رایت نگاه کرد و گفت:" تو می‌دانی من از چه حرف می‌زنم، حواست به خودت باشد!"

 

رایت نیز گفت:" او در عرض یک دقیقه من را می‌کشد!"

 

یان رایت سپس در توئیترش، ویدیو این بحث را منتشر کرد و نوشت:" چرا ما نمی‌توانیم هیجان زده باشیم روی؟ چرا نمی‌توانیم خوشحال باشیم. عاشق هر لحظه اش بودیم. خوشحالی یک مسیر است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان