درگیری بر سر آب در کازرون یک کشته برجا گذاشت

فرمانده انتظامی کازرون از درگیری تعدادی از افراد یک روستا با پلیس حین جمع آوری پمپ های غیر مجاز آب و مرگ یک نفر خبر داد.

درگیری بر سر آب در کازرون یک کشته برجا گذاشت/ مصدومیت ماموران

به گزارش مهر، سرهنگ محمد عبادی نژاددر تشریح این خبر گفت: ماموران انتتظامی شهرستان کازرون در راستای اجرای حکم قضایی مبنی بر جمع آوری پمپ های غیر مجاز آب، به یکی از روستاهای مربوطه در حوزه پاسگاه انتظامی کمارج اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حین اجرای حکم توسط ماموران انتظامی، تعدادی از افراد آن روستا نسبت به اجرای حکم معترض و ضمن تمرد و تعدی نسبت به ماموران ، اقدام به سنگ پرانی به سمت آنان و ایجاد درگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: در این خصوص ماموران انتظامی پس از اخطارهای فراوان مبنی بر متفرق شدن جمعیت، اقدام به تیر اندازی هوایی با سلاح ساچمه زنی کرده که در این میان یک نفر از متمردین به هویت " الف – الف" از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد که در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از ماموران انتظامی نیز از ناحیه دست و چشم و به وسیله سنگ پرانی افراد مجروح شدند، افزود: نیروی انتظامی مجری قانون است و بر اساس وظایف ذاتی خود در راستای اجرای حکم قضایی در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمل می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان