ماهان شبکه ایرانیان

عباس رافعی در گفتگو با مهر:

برخی خط قرمزها را سینماگران به دولت دیکته کرده‌اند/ سرنوشت «سلوک»

عباس رافعی با اشاره به صدور پروانه ساخت «سلوک» تاکید کرد این فیلم داستان یک زن در جامعه امروزی را به تصویر می کشد.

برخی خط قرمزها را سینماگران به دولت دیکته کرده‌اند/ سرنوشت «سلوک»

عباس رافعی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تهیه کنندگی فیلم «سلوک» به کارگردانی محمد حجت ذیجودی را برعهده دارد، گفت: پروانه ساخت این اثر سینمایی به تازگی صادر شده و قرار است به زودی پیش تولید آغاز شود.

وی بیان کرد: «سلوک» مانند دیگر آثاری که تا امروز جلوی دوربین برده ام از جمله «فصل فراموشی فریبا» به مساله زن در جامعه امروزی ایران می پردازد؛ جامعه ای که مردان در آن به سختی گلیم خود را از آب بیرون می کشند و حال یک زن باید با سنت ها، جامعه و مسایل معیشتی روز مبارزه کند.

این کارگردان سینما بیان کرد: «سلوک» یک فیلم شهری است که شخصیت اصلی آن یک زن است که هنوز با هیچ بازیگری برای این پروژه صحبت نکرده ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه ساخت فیلم درباره زنان معمولا با مشکلاتی همراه است، تاکید کرد: معتقدم خط قرمزهایی که برای فیلم هایی با موضوع زن در سینما وجود دارد، توسط سینماگران و هنرمندان به وجود آمده است و سپس آنها را به دولت دیکته کرده اند.

کارگردان فیلم «آزادراه» با بیان اینکه این فیلم داستان یک زن از طبقه متوسط جامعه را به تصویر می کشد، توضیح داد: داستان «سلوک» به گونه ای تلاش می کند به مخاطبان بگوید در زندگی مهر بورزید.

رافعی در پایان گفت: با توجه به اینکه فیلم نیاز به فضای خیابانی دارد و با توجه به گرمای فعلی هوا، این پروژه بعد از مرداد ماه جلوی دوربین می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان