اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو ایران در دهه کرامت

رادیو ایران با طراحی و تولید چندین ویژه برنامه و آیتم به استقبال دهه کرامت رفت.

اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو ایران در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه رادیویی ایران، همزمان با سالروز تولد حضرت معصومه (س) از روز یکشنبه 24 تیرماه ویژه برنامه هایی در رادیو ایران پخش می شود که تا سالروز تولد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

در این ویژه برنامه ها آیتم هایی درباره ولادت حضرت معصومه (س)، زندگی، شخصیت و فضایل اخلاقی آن بزرگوار، ترویج اخلاقی و رفتار پسندیده و همراه با کرامت در بین مردم و فرهنگسازی در این زمینه با هدف اصلاح در جامعه و امر به معروف در برنامه های «به افق آفتاب»، «میزبان»، «سلام ایران»، «خانه و خانواده»، «ایرانشهر»، «کوی نشاط» و «صفحه من» پخش می شود.

همچنین برنامه «به افق آفتاب» در روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ در 29 تیر روی آنتن می رود و ویژه برنامه ای هم به شخصیت حضرت صالح بن موسی کاظم (ع) می پرازد.

مقارن با میلاد امام رضا (ع) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم مرداد ماه ویژه برنامه «دور عاشقان» به تهیه کنندگی حسین معصومی در راستای ترویج اخلاقی امام هشتم شیعیان ساعت 22:05 شنیده می شود.

همچنین «سفیر باران» روایت زائران مشهد الرضا در راستای افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به آموزه های قرآن و اندیشه اهل بیت (ع) و تلاش برای گسترش فضایل اخلاقی و معنوی در میان مخاطبان است که به تهیه کنندگی زهرا قائدی و گویندگی فاطمه آل عباس چهارشنبه سوم مرداد ساعت 10 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان