مرد مورچه‌ای و زنبورک در باکس آفیس آخر هفته هالیوود

سینمادوستان روزچینی سلام. طبق روال همیشگیِ گیشه هفت به باکس آفیس آخر هفته هالیوود سری می‌زنیم تا با پرفروش‌ترین فیلم‌های روز دنیا آشنا شویم. صدرنشین این باکس آفیس هم یک فیلم ابرقهرمانی است که توانسته دنیای ژوراسیک را پشت‌سر بگذارد. در ادامه فیلم پرفروش مرد مورچه‌ای و زنبورک را معرفی می‌کنیم.

مرد مورچه‌ای و زنبورک در باکس آفیس آخر هفته هالیوود

سینمادوستان روزچینی سلام. طبق روال همیشگیِ گیشه هفت به باکس آفیس آخر هفته هالیوود سری می‌زنیم تا با پرفروش‌ترین فیلم‌های روز دنیا آشنا شویم. صدرنشین این باکس آفیس هم یک فیلم ابرقهرمانی است که توانسته دنیای ژوراسیک را پشت‌سر بگذارد. در ادامه فیلم پرفروش مرد مورچه‌ای و زنبورک را معرفی می‌کنیم.

باکس آفیس آخر هفتۀ هالیوود 6 تا 8 جولای (15 تا 17 تیر)

رتبه نام فیلم فروش هفتگی (میلیون دلار) مجموع فروش
1 مرد مورچه‌ای و زنبورک 75,8 75,8
2 دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی 28,6 333,3
3 شگفت‌انگیزان 2 28,4 503,7
4  اولین پاکسازی The First Purge 17,3 17,3
5 سیکاریو: روز سرباز 7,6 35,6
6 عمو درو (Uncle Drew) 6,6 29,9
7 هشت یار اوشن 5 126,5
8 برچسب (Tag) 3 48,2
9 مستند آیا تو همسایه من نیستی؟ (?Won’t You Be My Neighbor) 2,5 12,3
10 ددپول 2 1,6 314,5

 

مرد مورچه‌ای و زنبورک پیشتاز باکس آفیس آخر هفته

مرد مورچه‌ای و زنبورک
پل راد و اوانجلین لیلی در فیلم مرد مورچه‌ای 2

سرانجام مرد مورچه‌ای 2 با عنوان مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) روی پرده رفت. این فیلم مانند مرد مورچه‌ای 1 به کارگردانی پیتون رید و بر‌اساس شخصیت ابرقهرمان‌های خیالی کتاب‌های کمیک مارول کامیکس؛ اسکات لنگ و هنک پیم ساخته شده است. مرد مورچه‌ای 2 مانند نسخۀ اولی محصول مشترک مارول استودیوز و استودیو سینمایی والت دیزنی است که در اولین هفته اکران با فروش 75,8 کار خود را با موفقیت آغاز کرد و به جای دنیای ژوراسیک صدرنشین جدول فروش شد. سقوط پادشاهی و شگفت‌انگیزان2 نیز رتبۀ دوم و سوم جدول فروش را به خود اختصاص دادند. چهارمین پرفروش آخر هفته، فیلم اکشن و دلهره‌آور اولین پاکسازی The First Purge است.

مرد مورچه‌ای وارد می‌شود

مرد مورچه‌ای دربارۀ دزد سابقه‌داری است که به دلیل سوء‌سابقه نمی‌تواند شغل مناسبی پیدا کند و همسر سابقش اجازه دیدن دخترش را به او نمی‌دهد، پس برای امرار معاش دوباره به دزدی می‌رود و یک لباس موتور‌سواری می‌دزدد. همین لباس باعث ورود او به دنیای ابرقهرمانان می‌شود. او تبدیل به ابرقهرمانی می‌شود که برخلاف سایر ابرقهرمانان مارول خیلی ورزیده نیست یا هیبتی شگفت‌انگیز ندارد و نسبت به سایر این کاراکترهای خیالی باور‌پذیرتر است.

مرد مورچه‌ای و زنبورک
مایکل داگلاس در مرد مورچه‌ای و زنبورک 2018

داستان فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک

با‌توجه‌به حضور این کاراکتر در فیلم کاپیتان آمریکا (Captain America: Civil War)  و وقایع این فیلم حالا اسکات لنگ باید با عواقب کارهایش کنار بیاید و بین وظیفۀ پدرانه و ابرقهرمانی‌اش تعادل برقرار کند. او بعد از کمک مخفیانه‌ای که به کاپیتان آمریکا کرده است، در حبس خانگی به سر می‌برد و در حالتی بین خواب و بیداری پیامی از جانت دریافت می‌کند که در یک قلمرو کوانتومی گرفتار شده است.

مرد مورچه‌ای و زنبورک
نمایی از فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک

جانت همسر، هنک پیم، سالها پیش از فناوری کوچک‌شوندگی برای انجام یک مأموریت استفاده کرده و بین مولکول‌های یک موشک هسته‌ای در شوروری فرود آمده تا آن را غیرفعال کند… جانت هنگام انجام مأموریت ناپدید شده است و دخترش پدر را مقصر مرگ او می‌داند. اما بعد از اتفاقی که برای اسکات می‌افتد آن‌ها امیدوارند که جانت هم زنده باشد و بتوانند او را برگردانند.

هوپ، دختر جانت، موفق می‌شود میراث مادرش را به‌ دست بیاورد و مانند زنبور ریزی کوچک شود. حالا مرد مورچه‌ای و زنبورک باید در یک تیم کار کنند تا اسرار مهم گذشته را کشف کنند تا بتوانند جانت را برگردانند… آن‌ها باید برای دستگاه انتقال‌دهنده قطعه‌ای را از بازار سیاه بخرند، اما فروشنده متوجه سود کلان فناوری آن‌ها می‌شود پس مبلغ را دو برابر می‌کند و سعی در به چنگ آوردن فناوری کوچک‌کننده می‌کند…سر و کلۀ یک زن نقابدار هم پیدا می‌شود و مرد مورچه‌ای باید با این شبح مبارزه کند… .

مرد مورچه‌ای و زنبورک
پل راد، مایکل داگلاس و اوانجلین لیلی در فیلم مرد مورچه‌ای

بازیگران:

پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل پنیا، والتون گوگینس، بابی کاناوله، جودی گریر، تی.آی، ،دیوید دستمالچیان
هانا جان کامن، رندل پارک، مایکل داگلاس و میشل فایفر

مرد مورچه‌ای و زنبورک را ببینید و دیدگاه‌تان دربارۀ آن را با سایر اهالی گیشه هفت در میان بگذارید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر