اختتامیه «آخرالزمان از نگاه قرآن» برگزار شد

گروه اندیشه: مراسم اختتامیه فراخوان «آخرالزمان از نگاه قرآن» برگزار شد و مسئولین این نشست به بیان نکاتی در باب آیات مرتبط با موضوع مهدویت در قرآن کریم پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) مراسم اختتامیه فراخوان «آخرالزمان از نگاه قرآن» که قرار بود  با حضور دبیران و فعالان مهدویت استان‌های کشور صبح امروز 5 شنبه 28 اردیبهشت‎ماه برگزار شود، با بیش از یک ساعت تأخیر و در حالی برگزار شد که غیر از خبرنگاران ایکنا و دست اندرکاران مراسم کسی در جلسه حضور نداشت.

نکته جالب توجه دیگر این که در بنری که در سالن برگزاری جلسه گذاشته شده بود اطلاعات نشست به صورت نادرست درج شده بود و مشخص بود که مربوط به مراسم اختتامیه‌ای است که قرار بود پیش از این در مسجد مقدس جمکران برگزار شود. اتفاقا آن مراسم هم که قرار بود روز 25 اردیبهشت‌ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شود به دلیل ناهماهنگی لغو شده بود.

طبق اعلام قبلی، قرار بود در این مراسم ارائه مقاله، سخنرانی و نشست هم‎اندیشی برگزار شود که متأسفانه با گذشت 2 ساعت از زمان آغاز مراسم، هنوز هیچ یک از میهمانان برنامه حضور نداشتند. در این فرصت، سعید شیری دبیر همایش و نماینده کانون‌های مهدویت دانشجویان کشور به ارائه گزارشی از برگزاری ادوار گذشته این فراخوان پرداخت و اظهار کرد: حدود 500 الی 600 آیه فقهی و بالغ بر 2000 آیه مهدوی در قرآن کریم داریم اما چرا فقهای شیعه تا کنون در خصوص آیات مهدویت تفقه نکرده‌اند و ما تفسیر قرآنی تحت این عنوان نداریم.

در پایان به نظر می‌رسد برگزاری چنین نشست‌هایی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی که به عنوان قطب علمی علوم انسانی در کشور شناخته شده است، موجب تضعیف شأن و جایگاه علمی این مرکز خواهد بود.

وقتی اختتامیه «آخرالزمان از نگاه قرآن» به نشست خبری تبدیل می‌شودوقتی اختتامیه «آخرالزمان از نگاه قرآن» به نشست خبری تبدیل می‌شودوقتی اختتامیه «آخرالزمان از نگاه قرآن» به نشست خبری تبدیل می‌شودوقتی اختتامیه «آخرالزمان از نگاه قرآن» به نشست خبری تبدیل می‌شود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر