باغ کتاب میزبان کارگاه های تابستانه انجمن نویسندگان کودک شد

کارگاه‌های تابستانه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در حالی آغاز به کار می‌کند که بزرگسالان، کودکان و نوجوانان می‌توانند در موضوعات  متنوع آموزش ببینند.

باغ کتاب میزبان کارگاه های تابستانه انجمن نویسندگان کودک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانهانجمن نویسندگان کودک و  نوجوان، این کارگاه‌ها با همکاری باغ کتاب و پس از تکمیل ظرفیت کار خود را آغاز می‌کند. بر این اساس  در بخش بزرگسال کارگاه‌های «آموزش قصه گویی ویژه مادران و مربیان»، «کارگاه آموزش شعر»، «کارگاه ویرایش و درست نویسی» به ترتیب زیرنظر پروین پناهی، سعیدخ موسوی زاده و مریم اسلامی. سیمین پناهی فرد برگزار می‌شود.

استادان کارگاه های «داستان‌نویسی برای کودکان»، «تصویرگری کتاب کودک»، «داستان نویسی» و «روزنامه نگاری» به ترتیب  مجید راستی، لیدا معتمد، سیامک گلشیری و تهمینه حدادی هستند.

در بخش کودک و نوجوان سه کارگاه برگزار می شود.   «تصویرگری و نقاشی»، «آموزش شعر» و «داستان نویسی»   عناوین این کارگاه هاست که مدرسان آن تهمینه حدادی، مریم اسلامی و عزت الله الوندی خواهند بود.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان همه روزه از ساعت 11 تا 19  آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.

بزرگسالان، والدین و نوجوانانی که علاقمند به شرکت در این کلاس ها هستند می تواند ضمن تماس با   شماره 88317755 از جزییات، ساعت های برگزاری و ساعت این کلاس ها مطلع شوند.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان